Filosof, Om de Afaceri, Blogger. Locuiesc în Bucureşti, dar m-am născut în Constanţa. Susţin un doctorat în filosofie la Universitatea Bucureşti despre Antisemitismul creştin. Am articole ştiinţifice publicate în revista de prestigiu internaţional Studia Hebraica.
Aici puteţi citi articolele publicate de mine în această prestigiosă publicaţie ştiinţifică.

octombrie 24, 2007 la 6:17 pm
Thanks for the visit. Glad you liked my blog. Be sure to come back often.
Abdul
octombrie 24, 2007 la 6:28 pm
Thanks Abdul! Be sure I am going to be back soon!
Mihnea
decembrie 30, 2007 la 8:26 pm
Dupa Noica nu cred ca mai pot numi pe cineva filosof.
va recomand spre cetire Despre Idei si blocaje de Patapievici.
decembrie 30, 2007 la 8:44 pm
@Ihtys
Filosof înseamnă “iubitor de înţelepciune”. Nu sophos, înţelept, ci doar iubitor. Nu cred că e o dovadă de hybris să mă numesc filosof. Noica a fost un mare eseist, cu plusurile şi scăderile sale… Eu l-aş numi filolog mai degrabă decât filosof teoretic. Şi încă unul destul de etnicist!
decembrie 30, 2007 la 8:58 pm
E o explicare prea banala a semnificatiei si terminologiei.
Domnule Mihnea, stiti cumva greaca veche ?
Noica a fost un filozof cu abilitati filologice.e trist ca mai mult l-au comentat criticii literaturii, iar cei care trebuia sa vb au tacut.dar asta e o alta problema.
Dumneavoastra a-ti studiat toatoe, toate operele lui Noica ?Care sunt atunci minusurile lui ?
decembrie 30, 2007 la 9:04 pm
@Ihtys
Hai să continuăm acest dialog care se anunţă a fi interesant în altă parte!
ianuarie 7, 2008 la 3:04 am
Eu sunt TOXIC si intreb :
daca Noica a fost filozof, care-i sistemul, linia inovatoare de gandire ?
Nu neg profunzimea operelor citite, dar poate-s mai ingust in gandire, cum ai putea defini “Sistemul Noica” ?
DA pentru filolog, ma gandesc la etnicist.
Ihtys apuca drumurile antice ale Greciei, mergi usurel pana-n Germania, fugi la Paris si apoi ne vedem la Biblioteca Academiei Romane. Zau, ai nevoie !
ianuarie 17, 2008 la 10:20 pm
Cristian,
Ma duc, dar daca nu te voi gasi prin biblioteca la Oxford, Sorbona,Harvard si Tübingen nu vin cu tine sa vb la nici o academie romaneasca.
ianuarie 25, 2008 la 4:18 pm
[...] – de stanga (contradictie in termeni?). Este “doctorand in filozofie”, sau “filozof”, dupa cum ii place sa se vopseasca, dar nu intelege sensul pamfletului, desi se studiaza la liceu. [...]
ianuarie 26, 2008 la 3:50 pm
[...] de blogger PSD Posted on ianuarie 26, 2008 by Tiberiu Lovin N-am stiut nimic despre Mihnea Georgescu cand i-am lasat un comentariu la un post de stanga. Din fericire, norocul mi-a suras si-am apasat [...]
februarie 4, 2008 la 10:28 pm
Esti român sau minoritar?
februarie 5, 2008 la 2:47 pm
[...] se tin lant, intr-un cerc vicios si pentru a-si elibera nemultumirile interioare, dansul da cu pumnii lui cei plini de bani fara numar fara numar, in niste indivizi stimabili, cum ar fi [...]
februarie 10, 2008 la 1:17 am
In calitate de doctor in ceva si doctorand in altceva am o neclaritate: antisemitism crestin nu este cumva o contradictie in termeni (nonsens)? Dezvoltand ideea, stanga autentica mondiala este atee (progresim idealist), deci nu vad ratiunea unui link intre activitatea dvs politica si crezul interior. De asemenea, nu vad relevanta sublinierii unor veleitati de afaceri (chiar si imobiliare) decat in portofoliul fratelui social-democratiei, liberalismul…
Parerea mea, poate subiectiva, poate nu!
1=
februarie 14, 2008 la 12:07 am
parerea mea e urmatoarea : rasismul exista . nu va exista un moment in care rasismul nu va exista . asa cum exista diferente de clasa , apartenenta la grupuri sociale , etc .
si oricine incepe sa ” lupte ” impotriva rasismului este un om ce doreste sa faca impresie buna sau…. nu si-a gasit un lucru mai bun de care sa se lege .
dumnezeu mi-e martor ca nu am nimic cu nimeni . doar ca toata chestia asta e bullshit . total . nu vine nimeni sa salveze ” etnia rrrroma ” din ghearele ” rasismului ” bleah . legati-va frate de faptul ca mor oameni pe strazi . ca nu exista medicamente compensate . ca ne mor batranii cu pensia lor mizera . ca exista coruptie ca tre’ sa dai un ban la doctor sa te faca bine . de astea legati-va daca vreti sa schimbati ceva
Romania are alte probleme, si pana nu ne rezolvam problemele astea , nu e fair-play sa ne apucam de tampenii .
domnule mihnea georgescu , daca vrei sa schimbi ceva lupta impotriva coruptiei , traficului si nepasarii pe care o are conducerea tarii fatza de TOTI romanii . si dupa te axezi pe minoritati .
martie 5, 2008 la 4:02 pm
martie 6, 2008 la 1:41 am
nu stiu cine e mai indecent in poza cu iliescu… tu sau el? cravata se poarta pana la curea… a ta se termina inainte de aceasta iar a lui se termina peste curea…
si cu asta din punctul meu de vedere daca nu va puteti stapanii imaginea persoana sa nu ridicam problema la alta scara cum ar fi Romania…
Penibil… om de afaceri, filosof si blogger… si discipol a celui ce s-a pisat pe Romania…
martie 6, 2008 la 6:56 am
treaba cu lozincile[tipic pre`89 si de inteles de la un fan Iliescu dar de neacceptat de la un filozof dar nu`i nimic pt ca si partidul avea filozofii lui, de piele de gaina ce`i drept] este pt a fi “notice” in partid pentru ca nu te-a obs nimeni inca ?
martie 9, 2008 la 2:08 pm
spui ca esti filosof si crestin. dar ii pupi in fund pe iliescu si nastase. pai domnule iubitor de intelepciune socrate ti-ar spune ca ai o problema. te numesti iubitor de aletheia dar iti faci idoli dintr-un criminal si-un oportunist politic (ca si tine, de pare). stii pe cine trebuie sa convingi tu? pe tinerii care au murit la revolutie din ordinul iliciului tau drag pentru ca tu sa ai posibilitatea sa o faci pe oligofrenul pe blogul asta. dam stiu ca vei cenzura mesajul, ca doar esti un iubitor de filosofir, ce draku!
martie 22, 2008 la 3:10 pm
nice blog compliments!
aprilie 30, 2008 la 7:18 pm
Catre Mihnea ,
prietene eu chiar te apreciez sincer .
Si eu sunt tot om de afaceri , filosof , blogar .
Dar trebuie sa intelegi mai in detaliu notiunea de golf intelectual.
Apropo daca vrei , pe banii tai , mergem la BREAZA jucam o partida de golf si cel care pierde ii da castigatorului 10.000$ .
Dar mai intai dovedeste-mi ca esti bun .
Prea te repezi in argumentatie , incearca sa gandesti mai mult si sa scrii mai putin .
Cu respect sincer ,
Alexandru
aprilie 30, 2008 la 11:29 pm
Mulţumesc, Alexandru, dar nu ştiu să joc golf. Dacă vrei, putem juca table pe bani.
mai 2, 2008 la 6:44 pm
cum poate fi un om care si-l alege drept mentori pe ion iliescu si pe nastase?
quot erat demonstratum
mai 24, 2008 la 6:22 pm
am ajuns pe blogul tau dupa ce am vazut un comentariu in care incheiai” un prieten al israelului”.zici ca familia ta are traditie de stanga .deci provii dintr o familie de comunisti , sau oameni care au facut parte din sistemul comunist.desigur daca il admiri pe iliescu nu stiu de ce m as mira.deci spune mi daca ma insel cand zic ca esti la fel ca iliescu , ca petre roman sau ca ana pauker…un evreu comunist si oportunist….ei bine , ma insel?
mai 25, 2008 la 8:32 am
Nu eşti departe de adevăr, Maldini…
iunie 5, 2008 la 12:55 pm
Ce mi-a placut din prezentare : este faptul ca inscrierea in PSD este concomitenta sustinerii doctoratului. Inseamna ca este o decizie inteleapta si plina de maturitate. Oricum mai bine, mai tarziu decat niciodata. Oricum este un lucru bun atasarea fata de LIDER. Daca nu am fi solidari, nu am mai fi oameni. Speram sa aveti o colaborare fructoasa si sa sustineti -batalia pentru social democratie si tot ce inseamna asta :
Suntem jos pe scara istoriei, mai avem de timp pentru a surmonta:
Momentele grele ale Uniunii Europene :
avem nevoie de o constitutie europeana si de reglementari care sa o consfinteasca :
salariu minim pe UE de 500 de euro
La ce salarii avem Clasament salarii in UE
este normal sa ocupem pozitia very low in UE, dar cu timpul vom inainta pe directia buna !
Va dorim mult succes , deoarece cauza este nobila si plina de omenie.
iunie 7, 2008 la 10:52 am
mi a venit ceva in gand .
ia zi pe o creanga a arborelui tau genealogic sa afla teohari georgescu ?
iunie 7, 2008 la 10:53 am
Dragă Maldini,
Despre Bunelu’ am şi un articol. Caută-l!
iunie 7, 2008 la 1:01 pm
il stiam .
deci sa ma lamuresc . t.g. a fost bunicul tau .
sustii ca era roman 100% . => sotia lui a fost evreica sau mama ta (sau tatal tau , desi nu cred) .
totusi , nu e ciudat ca pe wikipedia are pagina in ebraica ? nu e ciudat ca din grupul ana pauker-vasile luca-teohari georgescu el sa fi fost singurul care nu era evreu ?
iunie 17, 2008 la 5:37 am
Acum am inteles: Psd+ion iliescu+oportunism=om de afaceri+imobiliare+succes.
Corect ?
iunie 26, 2008 la 10:11 am
Esti penibil. Cum poti admira acesti oameni!? Probabil ca esti vreun lingau care a facut afaceri la umbra lui nastase si vegheat de ilici. Bravos.iti astepti iar randul.
iulie 10, 2008 la 4:33 pm
of, acum orice speculant e om de afaceri. ce idei, ce romanisme.
iulie 10, 2008 la 4:41 pm
Dragă Andra,
Bine ai venit pe blogul meu. Mulţumesc pentru aprecieri!
iulie 17, 2008 la 10:33 am
“discipol al Preşedintelui Ion Iliescu şi un admirator al marelui om politic Adrian Năstase”…. Doamne, tu chiar nu ai altceva mai bun de facut?
Get a life!
iulie 17, 2008 la 10:36 am
Dragă Marius,
Nu, nu am altceva mai bun de făcut decât să-mi iubesc Neamul şi Ţara şi să vreau să fie conduse de adevăratele Valori.
august 7, 2008 la 5:39 am
@ sorinplaton: “antisemitism crestin” nu e, din pacate, un oximoron – http://www.fordham.edu/halsall/source/chrysostom-jews6.html
august 13, 2008 la 9:13 pm
Mihnea,sincer,te compatimesc!Daca nimeni nu ar fi impotriva ta,parerile tale s-ar schimba!Ma gandesc la tine ca la un copil care insista sa ii cumpere cineva turta dulce si cum nimeni nu ii cumpara,el insista si mai mult!Tipologie ieftina,caracter mic,personalitate absenta!Dureros e ca stii si tu astea,dar nu ai suficient curaj sa iti recunosti!Tu nu ai idei,tu preiei idei!Iti recomand Ferma animalelor!Orwell ala a fost genial,al dracu` om!Va regasiti perfect acolo,tu si idolii tai!E trist!
august 13, 2008 la 11:49 pm
esti real ? chiar ? existi, scrii si gandesti asa cum citesc pe acest blog ???
nu-mi vine sa cred.
august 13, 2008 la 11:51 pm
Dragă Guguloi,
Da, chiar exist şi scriu aşa. Ce e atât de greu de crezut??
august 14, 2008 la 11:45 am
imi place pozitia si principiile tale. sunt incantat de modul cum pui problemele si voi stabili o relatie virtuala cu tine daca accepti. daca nu tot voi comenta ideile tale care imi plac. succes de la cj.
august 14, 2008 la 11:47 am
Dragă Ion CJ,
Cu mare bucurie. V-am dat add pe Mess. Cu oameni de nădejde ca dvs. este o bucurie să colaborez.
august 14, 2008 la 11:57 am
sunt incantat de oferta si va multumesc ptr raspunsul promt si deschis. adevarul este urmatorul / gandim la fel, desi la mare distanta. principiile mele , desi sunt tot mai putin vehiculate, au la baza notiunile de corectitudine, adevar, justitie, ajutor reciproc si de ce nu,prietenie adevarata. cu deosebit respect.
august 14, 2008 la 11:59 am
Stimate domnule Ion CJ,
Vă asigur că rescpectul meu este reciproc! Iar noţiunile în care credeţi îndrăznesc să sper că nu îmi sunt străine!
august 14, 2008 la 5:47 pm
ati uitat sa adaugati egalitatea de stanga!si vesnica problema,unii sunt mai egali ca altii!jenibil!notiunile voastre de justitie si corectitudine sunt cam eronate..dar pentru asta va rog sa mai studiati putin istoria..istoria adevarata,reala..nu cartile scrise de senili profesori universitari,care isi taraie dizenteria intelectuala prin fata unui colectiv de copii de 20 de ani ce habar nu au cine a fost marx..ma scuzati acum,ma duc sa ascult niste melodii capitaliste instigatoare!
august 16, 2008 la 10:12 am
Doamne, scârba-mi este de comunism si comunisti, securisti, socialisti!!!
Tara noastra a fost distrusa de clica iudeo-comunista kgbista in frunte cu Ana Pauker si terminand “opera” blestematul Ion Ilici Iliescu hotul de Nastase. Acum, voi, puii de comunisiti, care ati supt ura impotriva capitalismului si imperialismului, si iubirea pentru URSS, sunteti mari bogatasi si politicieni intr-o tara care nu mai stie ce e si cine e, o tara in care romanii sunt tiganizati sistematic, indobitociti si manelizati. Nu va mai fi Romania ce a fost inainte de 1944 fiindca nu mai exista acei oameni intelectuali, educati si patrioti. Nu mai exista ROMANI ci numai corcituri si tigani.
Hai sa vad daca publicati mesajul:)
august 16, 2008 la 9:10 pm
Doua comentarii :
1. Apreciez ca nu stergi reactiile agresive, sau poate le elimini doar pe cele direct scatologice … In fond, daca te-ai decis sa publici – sau sa pui la dispozitia publicului – o gazeta albaneza, trebuie sa-si gaseasca fiecare distractia … Altfel se plictisesc si admiratorii si opozantii …
2. Apropo de opozanti, nu ajungeam aici fara “recomandarea” (pe un sit românesc oarecare) facuta de o vrednica maturatoare cu târnul a iudeo-comunistilor, fiilor nepotilor si stranepotilor de nomenclaturisti, generali, criminali, odiosi, fiorosi, etc … ceeace m-a situat printre curiosi.
Mi-am satisfacut-o.
Nu te cunosc, pe bunelu’ doar din ziare, e bizar ca abia la 43 de ani ti-ai precizat opiniile de stânga provenite din traditiile familiale, dar e bine ca ai facut-o …
Nu se facea sa trec pe aici, sa mi-o satisfac si sa nu spun macar buna ziua si la revedere.
Spun.
august 18, 2008 la 10:19 am
sa aveti in atentie evenimentul zilei din 17.08. multumesc.
august 19, 2008 la 1:09 pm
[...] Despre mine [...]
august 19, 2008 la 7:08 pm
Matale esti descendent din Teohari Georgescu ?
Interesant, e omul sub care au fost bagati in pamant zeci de mii de romani care s-au impotrivit bolsevismului.
Pentru curiosi, a se citi ceea ce se gaseste la acet link ca sa se inteleaga mai bine cine si ce a fost inaintasul talica.
http://ro.wikipedia.org/wiki/Teohari_Georgescu
august 19, 2008 la 7:53 pm
Dragă Alwis,
Am lămurit problema lui Teohari mai demult. Uite linkul:
http://mihneageorgescu.wordpress.com/2007/10/24/a-fost-teohari-georgescu-evreu/
august 21, 2008 la 1:44 am
Mie imi place omul acesta, chiar daca este destul “stangaci”, faptul ca a citit foarte mult si este o persoana cu adevarat culta si literata ma incanta, eu zic ca merita votat doar daca ne promite ca va face si pentru noi oamenii de rand ceva concret, fara bla-bla`uri multe ca suntem mai practici decat americanii multi dintre noi.
Nu inteleg insa ceva, de ce nu ii da bani pentru campanie Adrian NASTASE pentru ca toata lumea stie care mai mult de 1 MILIARD EURO in conturile din Elvetia, si fac aceste afirmatii pentru ca le-am auzit de la persoane cu ochi albastrii de undeva de unde se asculta mult firu` si eterul.
Poate ne lamureste dansul de ce are nevoie de banii nostrii daca prietenul dansului Adrian Nastase sta pe atat de multi bani.
august 21, 2008 la 3:58 pm
sa va dea dumnezeu sanatate si ganduri bune domnule senator!!fam popovici,jud vaslui
august 22, 2008 la 9:50 am
Sa ma bata Dumnezeu daca pricep de ce pierdeti vremea p-aici, dragii mosului, conversindu-va cu “filosofu”. Este suficient sa citeasca omu’ fraza – Mă consider un discipol al Preşedintelui Ion Iliescu şi un admirator al marelui om politic Adrian Năstase – ca sa se lamureasca imediat cu cine are de a face. Nu cunoasteti vorba din strabuni – Spune-mi cu cine te aduni ca sa-ti spun cine esti? In aceste conditii singura actiune cu adevarat “filosofica” din partea voastra este parasirea blogului acesta si reluarea cautarilor de pagini porno, gratuite. Este o investitie mult mai fructuoasa a timpului vostru liber.
august 23, 2008 la 8:34 am
Dragă HD,
Mulţumesc! Şi dumneavoastră să vă dea Cel de Sus sănătate şi gând bun la vot!
august 31, 2008 la 11:52 pm
[...] cine este Mihnea Georgescu ? Om de afaceri, filosof, blogger. Locuiesc în Bucureşti. Provin dintr-o familie cu puternice [...]
septembrie 27, 2008 la 8:50 pm
Eu nu inteleg de ce sunt persoane care au alta opinie decit tine, folosesc un limbaj suburban , jignesc etc. Pot avea alta parere dar imi respect interlocutorul. Se presupune ca au studii, educatie.
septembrie 27, 2008 la 9:03 pm
Dragă Maria,
În primul rând, bine ai venit pe blogul meu! Ai un nume minunat – Maria…
Sigur, sunt convins că realizezi că singuri se discreditează procedând astfel.
octombrie 1, 2008 la 8:54 am
draga M G, am citit unele comentarii restante si vad ca sunt in crestere nr. celor care nu si au locul aici. trebuie facut ceva caci locul celor care jicnesc nu este aici. discutiile serioase nu pot fi alterate de batjocara unora . idealurile tale sunt binevenite si vad ca au si priza la public. cred ca nu trebuie sa eviti anumite subiecte , viata asa este si cu bune si cu rele iar un bun politician se poate remarca in principal prin rezolvarea acelor probleme care unora li se pare de ne abordat. nu cred ca din trecut ,nu vin si oameni de calitate, dar politica actuala face sa ii pierdem , ptr ca se izoleaza. cu stima.
octombrie 1, 2008 la 8:55 am
Câtă dreptate aveţi, domnule Ion CJ!
octombrie 1, 2008 la 9:09 am
draga M G , propun abordarea unor teme constructive pe structura ta politica si promovarea unor discutii cu un real spirit intelectual. ai fost la congres , poate era nevoie de mai multe detalii. spun o parere nu te supara. nu este nevoie de explicatii prea multe privind nationalitatea unora sau chiar a ta, ce importanta are , conteaza ceea ce faci si cum gandesti. ca om politic ce vei fi, nu uita ca uni scormonesc tot timpul si nu le da ocazia sa mergi pe mana lor. fii ferm de la inceput. trecem printr o grea perioada dar fara sperante nu are rost sa traim . succes. cu stima.
octombrie 1, 2008 la 9:11 am
Dragă Ion CJ,
Mulţumesc pentru încurajare, desigur, trebuie să ne asumăm această misiune de a sluji Neamului Românesc, prin lupta politică.
octombrie 17, 2008 la 1:07 pm
Mihneo, daca esti atata de potent ca om de afaceri si posezi “plasamente imobiliare în Bucureşti şi împrejurimi” de ce mai ai tu nevoie de sustinere financiara in proiectul MIHNEA GEORGESCU – SENATORUL MELCILOR
Nu crezi ca te cam contrazici si iti dai cu stangul in dreptul la fel ca partidul a carei dejectie esti?
p.s scoate-ti mufa aia din poze ca sperii copii
octombrie 17, 2008 la 1:09 pm
Salut Mihai,
Păi cum crezi că poţi face avere dacă nu ceri? E logic, nu? Doar nu vrei să fac politică pe banii mei!
octombrie 17, 2008 la 1:23 pm
Nu, fa pe banii mei ca si asa iti platesc factura de curent la casa poporului si benzina si ciorba la pret redus la bufet.
octombrie 17, 2008 la 1:27 pm
Dragă Mihai,
Ce să-i faci, democraţia costă!
octombrie 17, 2008 la 1:33 pm
Mai Mihneo, tu esti atat de arogant incat nici nu realizezi ca tu ai un loc caldut pentru ca votat cineva pentru voi si alti fraieri platesc impozite ca voi sa va rotunjiti voi burtile. Te comporti ca si cand ti s-ar cuveni toate astea.
Demonstratia asta de imbecilitate ma costa cam scump lunar, aici ai dreptate.
octombrie 17, 2008 la 1:36 pm
Dragă Mihai,
Just for the record, nu sunt decât un simplu membru PSD, militant vocal, e drept, dar nu sunt Member of Parliament! Nu încă, at least…
octombrie 17, 2008 la 1:39 pm
A ok, deci mai este o speranta pentru tara asta
octombrie 17, 2008 la 10:08 pm
Dragă Mihai,
Da, mai e speranţa să iau eu Puterea, cât de curând!
octombrie 21, 2008 la 8:40 am
dar de ce nu sustii o lucrare despre antisemitismul socialist, pentru ca este mai recent, mai relevant pentru noi si oricum, mult mai pervers pe termen lung
http://patrupedbun.net/de-ziua-israelului/
octombrie 30, 2008 la 9:13 am
Draga M G, scuza ma ca mi permit acest lucru, dar as dori sa ti recomand o interesanta carte/ ARDEALUL PAMANT ROMANESC SAU PROBLEMA ARDEALULUI VAZUTA DE UN AMERICAN/ scrisa de catre MILTON G LEHRER , acum cand in Tinutul Secuiesc unii se agita mai tare ca oricand.Cu stima.
noiembrie 9, 2008 la 1:46 am
Ce să zic… naşpa. Discipolul lui Iliescu? Marele om politic Năstase?
)
Cât despre felul în care scrieţi, ori sunteţi cel mai mare pupincurist, ori un miştocar genial.
noiembrie 9, 2008 la 10:17 am
Dragă Lovingvama,
Mulţumesc pentru aprecieri!
noiembrie 10, 2008 la 1:28 am
Dom’le, dumneata esti adevarat? Esti incredibil! Si crede-ma, am vazut de toate si pe net dar si in afara lui.
Esti oarecum istet, nu? sau ai o problema ce se rezolva numa’la nenea cu halatu’alb….
Mai baiatule, tu esti constient ca te faci de toata … jena cu ce scrii tu pe-aici? Pai crezi ca cineva care e persoana publica cu Putere, ar vrea sa-i fie atasat numele de circul asta ce-l faci pe-aici???
Baga-ti mintile-n cap si invata ca ai de la cine. Crezi ca Ponta si-a facut blog??? Tu chiar crezi ca tehnica pupincurismului duce departe tare???Nu vezi ca pleci de la start cu limitare ( pe care singur o provoci ). Mai citeste odata mesajele “sustinatorului” analfabet ion cj, sa vezi ce strangi pe linga tine.
Pacat de tine, ca esti simpatic.
noiembrie 10, 2008 la 6:07 am
Dragă Bur3bista,
Nu prea înţelegi mare lucru din ceea ce fac, nu? Nu mă interesează Ponta, el cu ale lui, eu cu ale mele! Ion CJ este un om de o mare calitate morală!
noiembrie 10, 2008 la 10:02 am
Draga M G, multumesc ptr sprijin , cred ca aici trebuie sa spunem doar lucruri care in definitiv nu supara pe nimeni dar care pot fi idei sau imi permit umile sfaturi in intelesul binelui comun . noi trebuie sa ti multumim ptr ca ne oferi spatiul necesar exprimarii unor idei si nicidecum sa te jicnim . nu ne convine renuntam cu f mult bun simt. Cu stima.
noiembrie 10, 2008 la 1:14 pm
Dragă Ion CJ,
Salut atitudinea ta echilibrată, semn al Valorii Morale, ca de obicei.
noiembrie 13, 2008 la 1:13 pm
Domnule Mihnea comportamentul dumneavoastra este hilar. As putea folosi cuvinte consacrate in limba romana “post-moderna” cum ar fi tupeist sau jepcar (nu o sa-l gasiti in dex) dar nu o fac.
Comportamenul dvs este hilar prin atitudinea arogant debordanta ce o manifestati. S-ar putea sa vi se para exercitiul invingatorului de a fi mai presus decat noi comunii prin ceea ce faceti/ziceti dar si doar… prin simplul cod al bunului simt sunteti scos din tipar. Ati alunecat pe o panta a dezechilibrului cel putin formal al personalitatii dvs.
Ma simt profund jignit de gestul dvs de a-mi cere indirect votul tocmai prin expunerea publica a targetului dvs “PUTEREA” precum si prin modul in care o veti cere “DOAR NU VREI SA FAC POLITICA PE BANII MEI” . Sunteti fara morala si asa fiind aveti toata NON-sustinerea mea in orice domeniu (mai ales al politcului).
Cu o mare dezamagire de a fii existat astazi pe blogul dumneavoastra.
Cristian Nechita
noiembrie 13, 2008 la 2:50 pm
Doamneeeee… Citesc pt a 10-a oara si tot tot nu ma satur… Si tot nu-mi vine sa cred… Credeam ca asa ceva nu exista , refuzam sa accept ca asa ceva poate fi posibil – sa gasesc in realitate asemenea om si asemenea manifestare… In tot cazul, consider ca am intalnit exceptia nefericita care totusi confirma, asa cum se spune, regula (normalitatea) spre linistirea sufletului meu si pentru speranta ca totusi va fi mai bine, atunci cand toate creaturile alea sinistre vor ajunge, in cele din urma, sa dispara, ori in puscarii, ori in tari bananiere cu valiza de bani, ori la 2 m sub pamant. NU AVETI NICI O SANSA! DE PARTEA CEALALTA A BARICADEI SUNTEM NOI, PAHARUL INCEPE SA NI SE UMPLE, SI NE APROPIEM CU PASI REPEZI DE MOMENTUL IN CARE CHIAR NU VOM MAI AVEA NIMIC DE PIERDUT…
noiembrie 14, 2008 la 2:06 pm
Mulţumiri pentru aprecieri? EU aşteptam o lămurire: pupincurist sau miştocar?
noiembrie 17, 2008 la 9:25 am
Draga AZAZEL,
Defineste “normalitatea”!!!
Eu unul, nu pot. Daca aveam 30 de ani si traiam varsta asta pe timpul lui Ceausescu, cu oameni ca Mihai Georgescu sau ca Iliescu, cred ca ma internam singur intr-un spital de nebuni!!! Cel putin acolo anomalia era vesela sau cel putin nu riscai sa innebunesti dintr-un acces de PERPLEXITATE.
Incerc sa inteleg cum e posibil asa ceva, cum a fost posibil si cum inca mai poate fi, si simt ca o iau razna!
Dar, daca Dumnezeu ingaduie… Uite asa s-a nascut Miorita: pt. ca tu esti normal si nu ucizi, pt. ca tu esti normal si nu-ti doresti bunul aproapelui tau, pt. ca tu esti NORMAL, nu poti pacatui.
Daca ai “pacatui”, daca ti-ai incalca “norma”, ai intra in contradictie cu tine insuti si te-ai autodistruge.
In aceasta situatie, preferi sa te lasi omorat (de cel “anormal”) decat sa te porti asa cum nu ti-e felul.
Observ ca unii oameni chiar asa se nasc, “gresiti”. Asa cum unii se pot naste cu lipsuri fizice, infirmitati, altii se pot naste cu infirmitati morale. Ce este mai trist pt. cei cat de cat normali este faptul ca aceste lipsuri nu se pot vedea cu ochiul liber, nu se pot identifica din prima.
Si asa ajungem la situatia in care putem ramane “interzisi” atunci cand sesizam niste manifestari aberante pt. noi, insa refuzam sa le acceptam ca fiind reale (e pur si muove!) din partea unui semen al nostru.
Recunosc, atitudinea mea este fatalista, dar oferiti-mi voi o solutie la dilema taciunelui: “omul rau este ca taciunele: daca nu te arde, cel putin te murdareste”.
Cum poti sa scapi si nears si nepatat?
Cine suntem noi sa-i judecam? Suntem noi “Norma”? Cine suntem noi sa-l judecam pe Olar?
noiembrie 17, 2008 la 9:30 am
Dragă Citizen Tudor,
Scris adânc!
noiembrie 17, 2008 la 10:33 am
Draga Mihnea,
Sper ca nu esti ironic!
As aprecia mult autenticitatea din partea ta. Daca firea unui om este sa fie pradator, el este criminal doar in relatie cu semenii pagubiti. In relatie cu el insusi, insa, se afla in armonie. Otrava este mortala pt. organismele alogene, nu si pt. vipera insa.
Cand un leu sfasie o gazela, se claseaza la crima? Ei au naturi diferite si atata tot: unul pradator, cealalta, vanat.
Asa probabil ca stau lucrurile si cu oamenii…
Salvarea in “absolut” al unui Hitler, Ceausescu sau Iliescu ar fi faptul ca ei nu au facut altceva decat sa fie in armonie cu natura lor interna. Ei nu pot fi acuzati de “neascultare” sau “inconsecventa”. Dumnezeu se pare ca iubeste pe cei foarte reci sau pe cei foarte fierbinti, nu pe caldicei. Cine ar fi cei foarte “reci”, daca nu tocmai cei consecventi cu “softul” lor intern? Cei reci, cei care nu s-au lasat “virusati” de “normalitate”, de simpla regula a normalitatii: “ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”.
Inca o data, sper ca nu esti ironic!
Consecventa, autenticitatea lui cu el insusi il claseaza sau il declaseaza pe fiecare dintre noi.
Fierbinte, rece sau caldut.
noiembrie 17, 2008 la 10:34 am
Texte, scumpule, texte, viaţa e infinit mai complexă…
noiembrie 17, 2008 la 10:42 am
Parca erai “iubitor de intelepciune”?
Mea culpa…
noiembrie 17, 2008 la 10:44 am
Dragă Tudor,
Exact! Înţelepciunea e praxis, tu rămâi la nivelul speculativ, ceea ce este onorabil, dar nu suficient. Oricum, apreciez efortul de a mă dăscăli în atât de multe şi frumoase vorbe…
noiembrie 17, 2008 la 10:52 am
Draga Mihnea,
De unde stii nivelul meu (praxis vs. speculatie)?
Cat despre “dascalire”… In alta categorie nu ai putut incadra aceste impresii?
noiembrie 17, 2008 la 10:55 am
Dragă Tudor,
Pari un tip excesiv de teoretic şi chiar didactic, aş zice eu, se pare că nu apreciezi faptul că eu vreau să construiesc ceva şi te epuizezi în discursuri moralizatoare.
noiembrie 17, 2008 la 11:03 am
Chiar asa, ce ma bag si eu in seama?
Scuza-ma, inca o data, pt. deranj!
noiembrie 17, 2008 la 11:06 am
Dragă Tudor,
Salut bunul tău simţ, de care dai dovadă în cele din urmă. Dacă aş fi avut de a face cu oameni ca tine şi în viaţa reală, cu siguranţă nu mai pierdeam mult timp preţios cu polemici sterile.
Drum bun şi cale bătută!
noiembrie 17, 2008 la 11:11 am
Draga Mihnea,
asemenea!
noiembrie 17, 2008 la 12:44 pm
“Uite asa s-a nascut Miorita: pt. ca tu esti normal si nu ucizi, pt. ca tu esti normal si nu-ti doresti bunul aproapelui tau, pt. ca tu esti NORMAL, nu poti pacatui.” – probabil ca este o interpretare gresita a Mioritei, dar care are meritul de a iesi din clisee; in general este tendinta la noi de a se incadra atitudinea ciobanului mioritic in sfera modelului de actiune practic: ciobanul se resemneaza . De fapt cheia pentru a intelege balada este in zona valorilor, asa cum intuieste distinsul domn comentator.
noiembrie 17, 2008 la 12:47 pm
Dragă Marcel,
Nu mă pronunţ în chestiuni de creştere a oilor. Meseria de cioban este una riscantă şi murdară, la propriu. Nu mă simt atras de ruralitate, aşa că nu mă pronunţ. Cert este că tranzacţiile sunt mult mai profitabile decât agricultura.
noiembrie 17, 2008 la 1:48 pm
Draga Mihnea,
Cresterea oilor are totusi o legatura cu spiritul afacerilor. La fratii nostri de la sud de Dunare, din abilitatile cerute de practica oieritului s-a dezvoltat un ascutit simt al negotului. Aromanilor li se datoreaza inflorirea unui important centru comercial in Balcani.
noiembrie 17, 2008 la 1:49 pm
Dragă Marcel,
Da, ai dreptate!
noiembrie 18, 2008 la 8:15 am
Miorita este o balada destabilizatoare ,cu caracter sovin[scrisa de anonimus,acelasi care a scris Cronica lui Anonymus
(P. dictus magister quondam Belle regii notarius)
a fost scrisă pe baza unor informaţii
cuprinse într-o scriere mai veche,
Gesta Hungarorum
alcătuită în vremea regelui Ladislau cel Sfânt (1077-1095]coloana a 5-a maghiara lucra!:)))Oile [alegorie]sunt poporul roman,baciul ungurean e Lazlo Tokes,cel moldovean e ori Voronin ori Smirnov[serviciile nu au cazut de acord,inca]cel Pamntean,de se uita in gura mioarei[sri-ului]care asi trage dulaii mai aproape[nu stia ca sunt cumparati cu Whiskas,nu mai era hrana de caini in visterie]pe asta va las sa l ghiciti[era Baselu]radea ca bou; he he hehe,he!adica vor sa m’omoare??[intrebare retorika desigur]habar nu avea de ce adank e complotu”plus ca taria ingerata il facea sa vada stele,babute cu braul de lana,fluierasi si alte lucruri nemaivazute de oameni treji.Baciu’ asta Pamntean,era de felul lui tzvnos,certaret curvar,betiv si ai placea baile de mioare,alte calitati nu avea!:)))))Unii exegeti zik ca baciu’,moldovean,era Calin,dar asta e din Eminescu,[copilu parsiv de a imbarligat domnitza]ca miorita avea si nume se numea Stolo,alti exegeti au identificat si numele dulailor;Boc,Vadim,Becali,Prigoana,Udrea,dar nu bag mana in foc,e greu cu analiza mioritei,oricum e scrisa de unguri sa bage zazanie intre baci oi si dulai!!:)))))
decembrie 22, 2008 la 10:52 am
Mai punem unul anticenzura..ce activist minunat iesea din tine maestre!!! cred ca-ti bagi unghia in gat cand te uiti la vremurile cu Nea Nicu
decembrie 28, 2008 la 5:39 pm
[...] Despre mine [...]
ianuarie 5, 2009 la 7:41 pm
…pentru greatza pe care o au fatza de oamenii simpli?Sau pt duplicitatea din vocabularul care-l folosesc ca sa vb ore in sir …pierd firu’…si ajung…la concluzia ca…ei sunt cei mai buni…?!?
ianuarie 5, 2009 la 7:42 pm
…pentru greatza pe care o au fatza de oamenii simpli?Sau pt duplicitatea din vocabularul care-l folosesc ca sa vb ore in sir …pierd firu’…SI NE AJUTA SI PE NOI…SA NE PIERDEM FIRUL…SHIRUL GANDIRII…si ajung (EM)…la concluzia ca…ei sunt cei mai buni…?!?
ianuarie 5, 2009 la 11:59 pm
Dragă G.P.R.,
Nu prea înţeleg, te iei de politicieni? LOL
ianuarie 27, 2009 la 12:21 pm
Draga M G, corecta si desteapta ca intotdeauna poz. lui I. I. . Cu stima.
ianuarie 27, 2009 la 5:48 pm
Pe blogul meu, am emis ipoteza existentei nedescoperite inca de anatomisti, a unei legaturi intre cutia craniana si colon. Ceva in genul axei energetice a chakrelor.Gretoseniile pe care le suporta blogul tau, imi induc banuiala unor cazuri patologice, inclusiv carentele educationale, prea evidente spre amaraciunea mea. Ma intreb cum arputea fi ajutati!Sa zici, Normalitate iarta-i!, nupoti, au parasit-o.Nu-ti pot da S
ianuarie 30, 2009 la 12:05 am
Nene Mihnea, zau asa,
Mata ai problema grea:
Si j.i.d.a.n, si p.o.p.o.n.a.r
Esti dublu minoritar!
Nu stiam ca in Talmud -
Cartea ma-tii de zalud! -
Scrie ca f.u.t.u.t.i.i-n c.u.r
Se taie si imprejur!
februarie 2, 2009 la 4:36 am
domnule georgescu,
“Cred că Ion Iliescu şi Adrian Năstase sunt nişte mari oameni politici.”
Cu respect va spun sa va duce-ti in plm, in Uniunea Sovietica din care ati venit!
Va astept oricand la o “discutie” fata in fata.
februarie 5, 2009 la 12:47 pm
Draga M G , multumesc ca l ai repus pe A N.Cu stima si aleasa consideratie.
februarie 5, 2009 la 12:52 pm
Dragă Ion,
Cu plăcere. Mulţumesc pentru solidaritate. Voi reveni în curând cu noutăţi.
februarie 9, 2009 la 1:51 pm
Draga M G , ce zici de asta ,purtatorul de cuvant al GUVERNULUI ROMANIEI se bate intr un bar in zori de zi .Fantastic si de neinteles. Aceiasi infractori sub masca democratiei discrimineaza persoane , unele f serioase si coreste. Oare nu trebuia demis sau e nevoie cu orice pret de sange proaspat in instalatii , mi jena ce vorbe.Cu stima.
februarie 19, 2009 la 12:30 pm
Draga M G, crezi ca holocaustul evreilor ar putea fi urmat din pacate de un holocaust al romanilor din Italia, caci acolo sufera si altii nu numai romi. Sunt vesti proaste de acolo. Tu ce zici. Sunt bucuros, ura, de ieri am hotararea definitiva si irevocabila in mana. Dupa aproape 3 ani sunt alt om . Scuza ma. Cu stima.
martie 4, 2009 la 2:48 am
esti cam tantalu prietene
martie 4, 2009 la 3:30 am
S-a gasit aici baieti
“Ieruditi” ( analfabeti )
Rinjind cinic intre ei
C-au “pus mina” pe evrei.
Nu-i invidie, e o boala:
Gonorea cerebrala !
Mai prozaic, cu ce altceva te poti alege cind esti f..tut la cap ?!
martie 6, 2009 la 9:57 am
Draga M G, ieri un bun prieten mi a spus sa citesc FOAIA TRANSILVANA . Acelasi lucru iti spun si eu tie.Cu stima.
martie 6, 2009 la 10:02 am
ftr.ro din 4 martie
martie 6, 2009 la 11:05 am
Dragă Ion CJ,
Te referi la inepţiile lui Gădălean?
martie 6, 2009 la 12:32 pm
Draga M G, nu , nu , nici vorba , sunt aberatii. Un alt articol pe teme de justitie. Cu stima.
martie 6, 2009 la 9:21 pm
Draga M G , oare a i gasit articolul. Cu stima.
martie 7, 2009 la 10:52 am
Draga M G , cred ca initiativa a fost oarecum deplasata. Scuze. Erau doar bune intentii. Timpul va proba.Cu stima.
martie 8, 2009 la 1:55 am
Dumerit, daca tot te-ai refugiat la capatul lumii (probabil ca sa infectezi si Antipozii cu abcesele si accesele tale de sorginte talmudica), ar trebui sa fii mai prudent sau sa inveti sa inoti mai ceva ca Michael Phelps: DINCOLO DE AUSTRALIA NU MAI EXISTA PAMANT!!!
martie 8, 2009 la 2:58 am
Da, schizofrenie, evidenta si curabila.SNCFR si rapidu de Slobozia, da leaga-te solid de calea ferata, singura cale catre binele umanitatii. Indentitati multiple – creier: NICI UNUL.
Da mistocar mai esti ! Si-ti curg poantele cu frecventa si intensitatea pe care nu cred ca vreun antibiotic o poate vindeca.
Eu am mica asta obsesie cu identificarea venericului la antipozii mei “ideatici”.
Din pacate nu esti nici haios, nici original, esti un fel de diarie necontrolata, dar care iti sade bine.
martie 15, 2009 la 1:13 pm
[...] [...]
martie 15, 2009 la 2:47 pm
[...] [...]
martie 21, 2009 la 1:38 am
pacat ca avem comunisti si printre tineri..cum sa il apreciezi pe omul care a adus minerii la Bucuresti?si pe cel care ar trebui sa infunde puscaria pentru zambaccian?…
martie 21, 2009 la 7:08 am
Puştiule, nu sunt comunist, nu mă cunoşti. Nu toţi cei care au cuvinte de apreciere pentru Adrian Năstase şi Ion Iliescu sunt “comunişti”. Mai degrabă fanii lui băse se înscriu în această categorie. Dar eşti tânăr, ai şanse să-ţi revii…
aprilie 7, 2009 la 7:27 pm
Sa-nteleg ca pe blog te ocupi numai de afaceri? Ca altfel nu-mi explic cum de scrii articole despre politica si cam atat.
aprilie 7, 2009 la 7:49 pm
Dragă Dana,
Mai scriu şi articole cu subiecte economice.
aprilie 14, 2009 la 8:08 am
Nu pot sa cred cum pot oamenii sa ajunga la extremism si sa incerce sa il si rationalizeze. E un amalgam ciudat de posturi care nu sunt obiective ci mai degraba partizane. Folosesti fara sens ca favicon simbolul masonic. Ne arati ca esti crestin pana in maduva oaselor, il sustii pe becali si pe vadim si esti pro-rus. Probabil nu stii cine esti si vrand sa contezi incerci sa te opui sistemului insa negasind un drum lateral te ancorezi de pestii cei mari ai antisistemului si aderi la cauzele lor fie ca sunt drepte sau nu. Spui ca esti pacifist insa eu cred ca ti-e teama sa gandesti independent. Esti crestin, asta nu e de condamnat, insa in momentul in care sustii ipocriti ca becali si vadim devii si tu un ipocrit. De vreme ce nu doresti ca femeile sa aiba aceleasi drepturi cu barbatii esti impotriva egalitatii de sanse a individului sau consideri ca femeile sunt inferioare demnitatii de om. Logica nu te ajuta deloc. Ea nu exista decat intr-o forma canceroasa unde silogismele tale dau raspunsuri eronate si concluziile genereaza argumente subiective care sa iti ofere tie siguranta existentei unei lumi in care credintele tale sunt cele reale in timp ce restul care s-ar opune gresesc iremediabil.
Ce bine ar fi daca oamenii s-ar trezi si ar incerca sa isi foloseasca mintea fara sa fie influentati de curente filosofice expirate. Credinta intr-o religie nu face decat sa se simta indreptatiti sa se exprime in acest fel. Tu faci la fel. Politica despre care vorbesti nu trebuie sa aiba nici o legatura cu religia.
aprilie 14, 2009 la 8:38 am
@ John Ace
In primul rind parerea mea este ca esti foarte de genul feminin, Joan instead of John. Asta ptca stilul cit si pasiunea fata de categorii esentiale, cit si felul cum ele permeaza cinstit opiniile tale, tradeaza, asa cum vad eu, apartenenta respectiva.
Absolut irelevant calitatii substantei celor exprimate.
Ai o dreptate romantica, elegant exprimata si de suprem bun simt.
In ceea ce priveste preponderenta filtrului “religios” in exprimarile de pozitii politice, asta este o caracteristica foarte raspindita in traditia retoricii politice romanesti ( evident ca vorbin numai dela 1848 incoace ).
Tributara, intr-adevar entuziasmului romantic nationalist ( sprijinita de asa numite influente Ernst Renan, Nietzsche si hai sa-l bagam ptca. asa vrea muschii lui Engels, si pe Feuerbach ) cromatica expresiei idealurilor “locale” a preluat mai cu seama la Romani, o tenta bizantina. Grecii inca mai imbraca tot politicul in straie de-a dreptul bisericesti, iar tovarasii de la rasarit aproape ca nu pot concepe nimic fastuos de mare pompa fara un mitropolit la remorca.
Retorica actuala romana abunda in aliaj spiritual cu scopul de a “glasa” golaciunea etica si falimentul ideatic.
Exuberanta de miscare electorala perena isi gaseste tonalitate de baza numai in asocieri dogmatice de sorginte biblica.
Entuziasmul conceptual arata ca un Voronet ambulant, imbracind vidul intelectual cu mirajul hagiografic de pura circumstanta.
Falsitatea de esenta isi continua circul demonstrativ chiar incurajata de cei mai aprigi critici/comentatori politici/prezentatori actualitati TV si alte media outlets.
Caracteristica de baza a romanului este – vorbesc extrem de serios – : 1/2 ora haios urmat de 1/2 ora serios rational urmat de 1/2 ora entuziast natioal urmat de 1/2 ora coleric spiritual urmat de finalul de mica montare de absurd penibil. Si asta e tipul foarte acceptabil. Abundenta de cretini strica balanta de acceptabilitate generala. Dupa respectivele 2,1/2 ore o iei dracului spre Otopeni, destinatia…. Sydney, Australia.
Just as I said, you are a fine observer in an unfortunate pickle…
ps
sa vezi cum apar cretinii de care vorbeam cu iesiri :
” Ba sa stai acolo” ” Ce baa, ne critici tu pe NOI, veneticule ( urmat de invective antisemite )”
Nu poti sat fara ciini si se pare ca nici Romania fara javre….
aprilie 14, 2009 la 10:13 am
Felicitari. Ai nimerit-o. Faptul ca ai dedus ca sunt de genul feminin. Sau gresesti? De fapt habar nu ai. Nu stii cine sunt sau carui gen apartin. Prefer sa nu iti spun pentru ca e mai amuzant sa fii confuz. In loc sa imi aduci argumentele ganduirii tale, tu citezi comentarii de carti pe care le-ai citit. Folosesti un vocabular pompos si te doresti a fi un intelectual si filosof de mare clasa insa mintea ta pare foarte incalcita in teorii si ideologii pe care le combini intr-o omleta ciudata. Eu ti-am criticat pozitiile discriminatoare si ilogice. Nu m-am legat doar de pozitia ta fata de genul feminin.
Eu nu incerc sa te conving, pentru ca dupa ce treci de o anumita varsta cu greu te mai schimbi. M-am exprimat corect cand am zis “credintele tale”. Pentru ca esti cameleonic in argumente si combini curente filosofice fara o baza logica.
Ti-am postat un comentariu pentru ca mi s-a parut interesant sa vad cum raspunzi. Si acum m-am lamurit. E clar.
Viseaza in continuare si cred cu tarie in misiunea ta mesianica fantasmagonica. Esti un subiect de amuzament pentru multi. Ce sa mai zic? You’re entertaining.
aprilie 14, 2009 la 10:15 am
Rectificare. Viseaza in continuare si CREDE in continuare in misiunea ta mesianica fantasmagonica.
aprilie 14, 2009 la 12:47 pm
E clar ca m-am inselat.
Ce sa-i faci asa e unii, mai oscileaza si ei, ba e clari in gindire si espresie ba e ei singuri confuzi.
Pe astea de unde l-oi fi plagiat eu.
Aaa, ma exprim de parca asi fi citi ceva carti. Mda, curios, inovativ si bulversant. Ai dreptate, cartile din carti se face si pe drum de seara trece ciobanel cu oftat de zori perdute. Vrei acsurditati ti-am dat nu cumva sa-ti deranjez concluzilii impecabile.
Ce ma zapaceste oleaca e ideea de cameleon, cum ca adica io miasi shkimba uopinilii in functie de circunstantze; chiar surprinzator. Da asa o fi.
Sa inteleg ca complimentele alea de si mai sus sint nul and void ?! Intrebare retorica si-mi cer scuze ca asi fi sugerat ca esti un/o abil(a) intelectal(a).
Am gresit si-mi pare rau.
Ca om atent si sufletist iti urez a speedy recovery.
Altminteri opinile exprimate stau in picioare, indiferent de cit de merituosi si perceptivi sint adresanti nominalizati personal.
Aaa, inco chestie; ai dat-on bara rau de tot cu creionarea profilului meu. Alta chesti, chesti cu “romanticismul” intelege-o ca blindete referitoare la ceea ce s-a dovedit a fi numai o mediocritate.
tranzitorie.
Data viitoare incearca sa fi dragutz(a) cu cine e atent cu tine – fem. sau masc. si ievita mucii-n fasole, apropo de cioban(itza) si batista in dotare.
aprilie 14, 2009 la 1:11 pm
@ John Ace
Nu stiu daca intelegi expresia to bark up the wrong tree.
E si vian mea, intr-un fel ca nu am reciti imediat postarea ta.
Cum naiba imi raspunzi mie in doi peri ca si cum eu asi fi ” crestin” si asi fi sprijinit vreodata dihania de CV Tudor. Ai incurcat borcanele rau de tot fato !!! Nu numai ca cu Vadim esti total aiurea, dar, pt, your own info ma trag din cel putin zece linii de rabini ultraortodocsi, Rosh Yeshivot si altii in familie sionisti inveterati. De unde si pina unde m-ai plasat pe mine prin biserici si alte catehisme total debusolate.
Ia-te de farmacistu din coltz ca ti-a zapacit retzetele….
aprilie 14, 2009 la 3:45 pm
mei nedumeritule de turcit, hai mai da-o in sloboz de clonare, revino cu porecla ta de mihnea georgescu, ca oricum accept ineptiile tale si daca iti spui georgescu, nu tre’ sa te ascunzi dupa clone nesimite precum ego, nedumerit, ion cj, etc, etc….te accept asa cum esti cu toate imperfectiunile, mojiciile,cu toate defectele tale de mitic dambovitean, nu nascut dar facut…..
aprilie 14, 2009 la 7:50 pm
@Neinfectat…
Mihnea probabil s-a scarbit de abjectiile si ineptiile debitate de tine. Te-ai acoperit de penibil, prin afirmatiile tale.
aprilie 14, 2009 la 9:28 pm
turcitule/ego-ila
si te-a pus pe tine bai ego sa fii trompeta lui oficiala? hai mai turcitule, da-te in spanac odata….termina circul asta ieftin de pseudo vedeta isterica…
aprilie 14, 2009 la 9:28 pm
Stimati comentatori,
Sunt foarte ocupat, afacerile nu imi dau pace, dar as dori sa spun doar atat: postez sub numele de MIHNEA GEORGESCU propriile mele opinii, am multi prieteni care comenteaza cu numele lor, nu vad nici o problema aici. Nu sunt un geniu, sa pot imita 10 stiluri diferite. Faptul ca se gasesc oameni de bine care aprecieaza misiunea mea dovedeste ca exista Spirit. O seara placuta tuturor!
aprilie 14, 2009 la 9:30 pm
turcit
minti precum ilici, printre dinti ranjind…dar in fine, ma bucur ca ti-a venit mintea la cap si sangele in vena….
aprilie 14, 2009 la 9:35 pm
Draga neinfectat,
Multumesc pentru compliment(e)!
aprilie 14, 2009 la 9:46 pm
Neinfectat, esti de-a dreptul ridicol. Eu si Mihnea, suntem doua persoane distincte. Esti atat de slab, incat nici asta nu poti intelege? Nu mai polua acest blog, care este mult prea respectabil pentru opiniile tale penibile si insignifiante! Mihnea este un Om extraordinar, pe cand tu esti un Extraordinar Esec!
aprilie 14, 2009 la 9:51 pm
ego/turcit
cu cat incerci sa te justifici mai mult ca nu folosesti clone, cu atat imi demonstrezi ca afacerile tale toate se desfasoara doar in jurul blogului tau idolatru…altceva nu ai de facut,nu ai viata personala, iti arunca nastase si tie niste ciosvarte imputite ca sa nu mori de foame?
aprilie 14, 2009 la 10:06 pm
Dragă Ego,
Mulţumesc pentru sprijin! Acum am şi diacritice, mă simt eu însumi!
aprilie 14, 2009 la 10:08 pm
Dragă Neinfectat,
AN nu mi-a dat nici un leu. Nici Iliescu. AN îmi este (aproape) indiferent la ora actuală. Şi-a ratat şansa istorică de mântui acest Neam, devenind Preşedinte, aşa cum spuneau Numele. Lăsându-l pe MG să candideze, a abdicat moral de la funcţia sa mesianică. Mai bine ar fi mers la puşcărie cu demnitate ca un Becali.
aprilie 14, 2009 la 10:12 pm
Neamul ăsta asuprit de iude are nevoie de un Messiah, nu de diplomaţi!
aprilie 14, 2009 la 10:16 pm
Băsescu ar avea fior mesianic, dar e moldovean! De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere!
aprilie 14, 2009 la 10:26 pm
Acum Sceptrul Mesianic trebuie să fie preluat de alte braţe, mai tinere, mai vânjoase, dacă AN a abdicat moral…
aprilie 14, 2009 la 10:28 pm
Totusi, AN, inca reprezinta o alternativa viabila…
aprilie 14, 2009 la 10:29 pm
Dragă Ego,
Ai dreptate, cu condiţia să se lepede de menşevici şi de deviaţionişti!
aprilie 15, 2009 la 12:31 am
@ ego si Mihnea se intelege de la sine
Neinfectatu e tot ceea ce spuneti, ce am mai spus eu la capitolu invective, cu exceptia concluziei mai noi ca e si un plafonat. Aceeasi timpenie de “turcitule” si ” baa clonatule ” aceeasi simplicitate mintala ca ” dece nu pleci d-aici pin Israel sau mai stie el neste destinatii.” Nivel foarte provincial de a privii si exprima rautati si mojicii de mahala, si-nca d-aia uitata de rezidurile de desteptaciune. Mai face cam aceleasi comentarii politice la obsesile lui nomenclaturiste si mai cu seama are boala pe Iliescu care, in ciuda neinfectatului se pare ca ar fi ajuns sa fi fost cam presedinte de tara si se pare ca nu numai odata, chestie care daca comparata cu traiectoria succeselor de cariera a neinfectatului se pare a fi… ceva mai impresionant. Eu sint extrem de multumit in a aprecia ca neinfectatu si-a petrecut visul profesional p-undeva printro pivnita de boiler ca om de serviciu, cel mult portar la vro intreprindere facuta numai din initiale de genul IRMPTI su FCRUMIRMC sau simplu Fabrica Impachetat Cacat ” Infectia” ( FICI ). In timpu liber se juca cu sobolanii in dotare carora le dadea nume gingase caCatalin su Viorel si discuta politica cu ei. Pin-la urma sobolanii l-au adoptat ca Tatic si sa decis ei intre ei sa nui mai dea riie, de unde, intr-o zi senina de iarna, el a iesit in curtea intreprinderii zbierind : ” Nu ma mai infectat baietasii !!!” Muncitorii s-au uitat la el cu coada ochiului, satui de mizeria vietii nu mai avea chef sa-si imputa privirea si cu “imaginea” lui si au inginat:
Da ba esti neinfectat.” Acum, cum bine observa ego are si el un loc caldut in grija lui Mihnea si in loc sa se bucure si el la batrinetele alea fara alt sprijin moral, ce face neinfectatu ? Da, dragii mei, ati ghicit: PUNE SOBOLANII PE MASA.
Tio repet ma : zi merci ca te-am jignit !
PS
da am uitat, sint clonu lui Mihnea, ego si mai ales Gogea Mitu.
aprilie 15, 2009 la 10:14 am
“Nu sunt un geniu, sa pot imita 10 stiluri diferite.” – nimeni nu a observat
aprilie 15, 2009 la 7:28 pm
nedumerit/turcit
de ce tre sa te ascunzi dupa un alter ego de rahat ca sa ma balacaresti?
aprilie 15, 2009 la 8:39 pm
Neinfectat: de ce trebuie sa repeti aceleasi clisee plicticoase, care iti eleva la modul cel mai evident simplitatea si modestia intelectuala? Esti un mizerabil, care nu are ce cauta in lumea civilizata, in care, de altfel, nu vei mai face multi purici.
aprilie 15, 2009 la 10:01 pm
stii ceva turcitule, scuteste-ma, ai nevoie de mine pt trafic si eu am nevoie de tine pt a lovi in psd…deci se iegzista o simbiotica sinergetica intre noi…
aprilie 15, 2009 la 10:08 pm
Dragă Ego,
Te rog să-l laşi şi pe neinfectat să-şi exprime un punct de vedere, atâta vreme cât o face democratic. Acest blog este o tribună a gândirii libere şi chiar unul ca neinfectat poate avea dreptul la o opinie şi la exprimarea ei democratică. Am fost mereu adversarul cenzurii, la mine oricine a putut spune ceea ce gândeşte!
aprilie 15, 2009 la 10:08 pm
Dragă Neinfectat,
Nu ţin neapărat să am trafic, să ştii…
aprilie 16, 2009 la 1:37 am
@ neinfectat
am mai ziso sio mai zic.
neinfectat ma inspiri la chestii care ma distreaza pe mine ptca. nu stai naibii ( sa NU dracuim !!) locului cind iti secreteaza glanda aia veninoasa de comentarii inutile care are si ele daru sa-ti strice aeru, cacum ar fi esti la florarie si te basesti ca nu mai are trandafirii si crizantemile loc de tine sa miroasa si ele. Cind te domini singur cu sobolanii atragii oprobiu si comentarile de rigoare. In felu asta esti benefic – o alta expresie post rev. de care nu se scapa omu -. E greu sa decid daca aiurelile ” ba clonule” isi are locu maritu lor de perpetuitate.
Ma gindesc ca daca te debarasezi de el da vii cu alceva similar, adica la fel de falsh si absurd, e uochei si atunci ma aprovizionezi pe mine, de ex., cu chestii care sa ma faca sa ma dau la tine – scirbos/creativ.
Cit despre comentarile politice ca atare, esti de fapt foarte bun. Se pre si ca aia cu “turcitule” e inocuoasa ca vad ca Mihnea nu se sifoneaza deloc. Apropo de asta, ma Mihnea da chiar esti din beton armat. Vad ca nu te sifonezi la multe invective/apelatiuni. Vorbesc serios ca esti facut pt. ringul politic, mai ales de gen romanesc unde mojicia cladeste Romania. Le inghiti elegant, stoic – sa esti filozof – si cu umor cit incape.Mazel tov !
ego nu te lasa iritat de entuziasmul neinfectatului. Eu zic sa te iei de el la orice ocazie care ti-o da el, considera asta cacadou si dezvolta-ti aptitudinile dialectice – cele de sorginte socratica.
aprilie 16, 2009 la 7:34 am
Dragă Dumerit,
Mulţumesc pentru aprecieri! Cred că m-am obişnuit deja cu jignirile, nu prea mă mai deranjează. Sper că e de bine…
aprilie 20, 2009 la 6:17 pm
colega, esti polivalent omule!!!
aprilie 20, 2009 la 6:19 pm
am auzit vorbindu-se despre tine, dar acum “ochiul” meu te-a văzut!!!!!!
aprilie 21, 2009 la 9:05 am
Dragă Neamtzu’,
Salut Neamtzule! Mă bucur să te regăsesc aici, mereu ai fost alături de mine.
iunie 1, 2009 la 5:11 pm
Draga M G, LA MULTI ANI fiicei tale si de ce nu si noua tuturor. Cu stima.
iunie 1, 2009 la 9:10 pm
Dragă Ion,
Mulţumesc mult pentru cuvintele tale frumoase! Multă sănătate şi fericire şi ţie, alături de cei dragi!
iunie 3, 2009 la 9:30 am
Draga M G, ca viitor jurist si important om politic, iti spun ca apreciez pozitia A M R, in conferinta de presa de ieri. Cu stima.
iunie 3, 2009 la 12:56 pm
Dragă Ion,
Mulţumesc pentru aprecieri. Într-adevăr, este trist ce se întâmplă cu politizarea Justiţiei şi cu ingerinţa serviciilor secrete în actul de justiţie, unii ar dori să reînvie statul totalitar.
iunie 13, 2009 la 3:32 pm
din ce in ce mai mult tind sa cred ca blogul tau este unul de caterinca la adresa psd si la adresa celor pe care chipurile ii sustii:)) ar fi grav daca nu ar fi.
iunie 15, 2009 la 8:14 pm
A, dar ai uitat sa precizezi ca, de fapt,esti o mare jigodie…
iunie 16, 2009 la 12:27 am
@Riddick:
Iar tu ai uitat sa precizezi cine esti, ce ai studiat, de unde il cunosti pe Mihnea si ce argumente aduci in sustinerea afirmatiei tale extrem de superficiala.