Am descoperit, mulţumită unui prieten, care mi-a trimis linkul pe mess, această interesantă petiţie on-line. Ea condamnă extremismul de dreapta şi antisemitismul de pe net. Vă îndemn să o semnaţi cu toţii.
PENTRU O ROMÂNIE EUROPEANĂ
To: Parlamentul Romaniei Noua Dreapta este o miscare ultranationalista ce se vrea continuatoare a legionarismului in Romania. Legiunea Arhanghelului Mihail, pe scurt Miscarea Legionara a actionat impotriva minoritatilor existente pe teritoriul Romaniei, impotriva coeziunii nationale.Aceasta miscare a fost creata de Corneliu Zelea Codreanu (inca este venerat de membrii Noii Drepte) in 1927. Organizatia a avut un caracter mistico-religios, fascist, antisemit, antimasonic si anticomunist.
Astazi, membrii Noua Dreapta bat tineri in plina strada, pentru simpla vina de a fi diferiti, de a face parte dintr-o minoritate (gay, rroma, maghiara, etc). Pe langa antisemitism, Noua Dreapta are o politica nationalist-sovina, si homofoba.
In plus, imaginea Romaniei in lume are de suferit datorita actiunilor Noii Drepte, care arboreaza steagul Romaniei Mari, incluzand aici si Basarabia (Republica Moldova), amestecandu-se astfel in politica de securitate a altor state. Pe plan european, miscarile de acest tip sunt cunoscute pentru repetatele violari ale drepturilor omului.
In nici o alta tara europeana manifestarile neo-naziste sau ultra-nationaliste nu sunt acceptate de lege. Cel mai recent exemplu este Germania, unde o astfel de organizatie a fost scoasa in afara legii. Uniunea Europeana recomanda statelor membre sa nu permita sau sa se faca complice la functionarea pe teritoriul lor a organizatiilor cu caracter neo-nazist, ultra -nationalist, sau de extrema dreapta.
Daca vrei sa ai un cuvant de spus, daca crezi ca Romania poate fi libera de ura, daca esti impotriva manifestarilor neo-naziste si a violentei propagata de acestea, daca esti Roman European, semneaza petitia pentru scoaterea in afara legii a organizatiei Noua Dreapta!
Sincerely,

martie 30, 2008 la 11:25 pm
Hehe
Haha
Hihi
Imi fac si eu trafic yum yum.
Da click, sa vezi la mine extremism, rasism, xenofobie
+ pisici ucigase, colectie de videoclipuri fasciste etc etc yadda yadda.
Shalom.
martie 31, 2008 la 8:20 am
Acum am semnat.
martie 31, 2008 la 12:08 pm
Domnule Mihnea, va rog sa-mi raspundeti la o singura intrebare, aveti vreo dovada ca acuzatiile care se aduc Noii Drepte sunt adevarate? Adica raporturi ale politiei, poze, declaratii s.a.m.d.
Daca nu inseamna ca sustineti o cretinitate, respectiv scoaterea din legalitate a unei organizatii care nu este vinovata de cele mentionate, fapt total anti-democratic de altfel.
P.S./ Nu, nu sunt membru ND si nici simpatizant daca la asta va gandeati.
martie 31, 2008 la 1:20 pm
o vor semna conformistii, speriatii, wanna be’s-urile capitaliste, carieristele speriate de bombe si barbatii speriati de tot. Pe scurt, mormolocii umani care nu inteleg ca parerile altora nu trebuie restrictionate/interzise. Democratia si libertatea presupun coexistenta parerilor divergente si chiar extreme. Pentru echilibru. Dar, fireste, ocupatia de a pupa in fund conducerea poate duce la pierderea logicii.
martie 31, 2008 la 2:59 pm
@Gadjodillo
Ce conducere, tovarăşe? Băsescu este un rasist!
martie 31, 2008 la 4:34 pm
am semnat. noua drepata reprezinta un pericol public pt romania. sa spunem nu xenofobiei, nu neo-nazismului. vrem o societate deschisa!!!
martie 31, 2008 la 5:18 pm
Jos labagionarii !!!!
Ah Mihnea draga tu esti un haiduuc bre.
Basescu rasit???? Ai uitat ca are un consilier evreu????
el ii iubeste si ii promoveaza nu ca Nastase care doar ii viziteaza ( pe Bibi in Israel)
Daca esti barbat adevarat recunoaste aici, pe loc de cite ori ai folosit “complimentul” tigan imputit, in viata ta. Stiu, tu esti un inger….
martie 31, 2008 la 5:19 pm
tu esti rasist, ma cenzurezi pe mine iar pe alti rasisti nu. te faci de ris.
martie 31, 2008 la 9:32 pm
Ei bine Mihnea, astept un raspuns!
martie 31, 2008 la 10:54 pm
e cineva aici care a inteles ce am vrut sa spun?
martie 31, 2008 la 11:27 pm
normal ca semnez
martie 31, 2008 la 11:28 pm
cand am semnat eu: 4787 Signatures Total
aprilie 1, 2008 la 8:09 pm
Ei, ce se intampla Mihnea?
Nu-mi raspunzi?
N-ai coloana vertebrala?
Esti cumva las?
Haide, fi un brav Cavaler Kadoshi si raspunde-mi daca esti intr-atat de matur incat sa-ti asumi raspunderea pentru cele scrise si sustinute!
aprilie 1, 2008 la 8:11 pm
@Generaţia Patriotă
Taman Cavaler Kadosh (sfânt, vorba aia, pe ebraica noastră) sunt, cum m-ai nimerit?
Nu mai ştiu întrebarea, stai să caut, am umblat zilele astea mult cu afacerile, dar răspund la toţi, răbdare şi… tutun!
Da, da, da, acum am zărit! Nu am nicio dovadă a Poliţiei, doar bunul meu simţ elementar, care îmi spune că este vorba despre o organizaţie reacţionară, cu caracter mistico-legionar, retrograd şi fascist, care ar trebui monitorizată cu mare atenţie!
Mulţumit?
aprilie 2, 2008 la 12:42 am
Aha, deci susti, “dupa bunul simt” (mda, sigur), scoaterea din legalitate a unei miscari care este constituita legal si actioneaza legal in conformitate cu constitutia Romaniei, neavand dovezi palpabile fiindca aveti doar ‘impresii’ dar nu si dovezi. Ce frumos ar fi sa functioneze aievea si justitia Romana nu-i asa?
Ridicol e prea putin spus, dar asta nu ma mira la un asemnea …individ … ca tine.
In orice caz, ma voi abtine sa imi exprim adevaratele pareri legate de tine si iti voi spune una buna de tot. Petitiile pe internet nu au nici un efect, asa ca te-ai dat in spectacol degeaba demonstrand cat de “serios” esti.
aprilie 2, 2008 la 11:32 am
toti cei care ati semnat petitia aia ati picat la testul de inteligenta
)
cititi de ce: http://antifa.ro/blog/2008/03/31/homosecsualii-e-printre-noi/
fraierilor
aprilie 2, 2008 la 12:43 pm
nu mor caii cand vor prostii
aprilie 2, 2008 la 12:46 pm
@Timur dragă,
Nu vrei să facem o afacere, că te văd că minte ai! Scrie pentru noi şi la preţ, ne înţelegem, că oameni suntem, vorba aia… Homo homini lupus!
aprilie 2, 2008 la 12:49 pm
eu m-am vandut de mult
nu mai e ce cumpara din mine!
aprilie 2, 2008 la 12:51 pm
Timurelenkul meu mic şi drăguţ,
Te angajează mandea. Scrii despre mine că sunt reîncarnarea lui Codreanu colţ cu Antonescu, ca să luăm voturile naţionaliştilor şi te fac Ministrul Propagandei în Regatul României! Is it a deal?
aprilie 2, 2008 la 12:55 pm
stai sa se stranga 10.000 de semnaturi si scriu despre tine ca esti reincarnarea lui Freddy Mercury colt cu Petofi Sandor
aprilie 2, 2008 la 12:56 pm
Timurache, eu vreau Regina Elisabeta colţ cu Brătianu, că e mai aproape de Universitate. Ce fel de rus, eşti tu, măi dragă?
aprilie 3, 2008 la 1:16 am
Tocmai ma pregateam sa le spun la toti prostii care au semnat (in frunte cu tine) ca acea petitie valoreaza la fel de mult ca o bucata de hartie igienica folosita numai va “Generatia Patriota” si “Timur” mi-au luat vorba din gura.
Vedeti ce inseamna sa nu aveti studii juridice ? Dar o sa va spun un secret, si daca s-ar face o astfel de petitie dupa toate regulile cerute de lege tot n-ar avea nici un efect si asta dintr-un motiv foarte simplu, Noua Dreapta nu a incalcat nici o lege si functioneaza conform Constitutiei. In fapt cei ce dau dovada de intoleranta si de incalcare vadita a legii sunt cei ce promoveaza aceasta initiativa anticonstitutionala.
Eu sa fiu in locul tau si a altor incuiati din aceeasi categorie m-as gandi de doua ori inainte sa vreau interzicerea unei organizatii ca ND. Sa vedeti ce s-ar intampla in cazul (extrem de improbabil) ca aceasta initiativa ar avea sorti de izbanda.
Sa nu ziceti ca nu v-am spus.
P.S. Mihnea, sti ca initiatorul petitiei este un poponar pe nume Razvan Postolache, membru ACCEPT ? Sa inteleg ca ai si tu astfel de inclinatii ?
aprilie 3, 2008 la 7:04 am
@SoldatulPolitic88
Eu sunt straight, dar nu mă amestec în viaţa privată a lui Postolache, fiecare cu apucăturile lui, chiar dacă ale lui sunt mai… dosnice,
eu sunt de acord cu textul petiţiei.
aprilie 3, 2008 la 4:40 pm
Faptul ca esti de acord cu textul petitiei nu schimba nimic. Obisnuieste-te cu Noua Dreapta in continuare pentru multi, multi ani de-acum incolo.
Puteti face cate petitii vreti pe noi nimeni nu ne va opri din misiunea noastra si de-ar fi sa ne retragem in munti si sa luptam de-acolo. Doar avem exemple in acest sens, chiar si eu sunt onorat sa cunosc cativa fosti luptatori anticomunisti care au stat in munti ani de zile si au trait sa vada prabusirea iudeo-comunismului. Asa si noi prin lupta noastra vom fi martorii prabusirii iudeo-capitalismului si iudeo-democratiei. Sa fii convins de asta fiindca eu nu am nici un dubiu.
aprilie 3, 2008 la 4:41 pm
@SoldatulPolitic88
Eşti fanatic şi periculos pentru Noua Ordine Mondială. O să-mi facă plăcere să mă ocup personal de tine. Cu bine!
aprilie 3, 2008 la 11:31 pm
sunt fff de acord cu noua dreapta lasati in pace hai sa facem gay pachet sa i trimitem la barcelona
aprilie 4, 2008 la 1:57 am
soldatu politic e doar derutat, lasa-l ba mihnea in pace, ca ma cert si io cu el si nu ajung nicaieri.
baiatu asta traieste in anii ‘20, si e bine asa, lasa-l sa lupte de acolo.
aprilie 4, 2008 la 3:11 am
Salut Waszlaw,
Mulţumesc pentru susţinere. Măcar Soldatul este corect, ştii de unde să îl iei, doctrinar vorbind. Mai periculoşi sunt ăştia vopsiţi care fac pe naţionaliştii “blânzi”…
aprilie 4, 2008 la 4:12 am
Mihnea sa sti ca tremur de frica. Abia astept sa vad ce o sa-mi faci. Numai atentie ! Daca ajung sa ma lupt cu tine pe plan juridic sa sti ca nu te iert.
Camarazii mei stiu ca sunt feroce cu inamicii cauzei noastre i-ar tu prezinti un interes deosebit pentru mine din mai multe motive.
A, si sa nu uit. Nu-ti fa griji, nu numai ca Noua Ordine Mondiala se va prabusi dar eu voi fi acolo sa-i arunc pamantul pe mormant.
aprilie 4, 2008 la 4:14 am
@ waszlaw
Tie nu ma mai chinui sa-ti raspund. Tu esti prost si-atat.
aprilie 4, 2008 la 8:22 pm
vai de mine…tragic
aprilie 5, 2008 la 1:30 pm
Voi chiar vreti sa scoateti ND ina afara legii ? Nu stiti de ce va apucati.
) ” Atata vreme cat pe lume va exista chiar si un singur legionar constient de misiunea lui, Legiunea va fi nemuritoare ” ( Corneliu Zelea Codreanu – Carticica Sefului de Cuib )
aprilie 5, 2008 la 6:40 pm
Este foarte frumos ceea ce ne instigi, dumneata anti-antisemitul, sa semnam o petitie plina de mesaje care instiga la violenta impotriva romanilor sau revendica Ardealul ca fiind unguresc. Ai dovedit din nou cat de bou esti!
aprilie 5, 2008 la 6:41 pm
indemni sa o semneze cei 5 cititori ai blogului tau, si aia nationalisti?
)
aprilie 5, 2008 la 8:51 pm
ce se mai agita astia din noua dreapta, se vede ca sunt bine indocrinati si cu creierele spalate… dar oricum raman la parerea mea, noua dreapta e necesara, ne mai face sa radem.
aprilie 5, 2008 la 9:17 pm
domnule georgescu, sunteteti incredibil de penibil…vreti sa va faceti reclama pe seama altora…sa va rog ceva: lasati aberatiile si mutativa in israel
aprilie 6, 2008 la 12:57 am
Oameni buni. Vedeti-va de treaba si nu faceti valuri degeaba.
Ce-ar fi, ca sa vina cineva cu o petitie in ca sa stringa semnaturi pentru izgonirea evreilor si maghiarilor din tara doar din curiozitatea de a vedea citi vor fi?
aprilie 6, 2008 la 1:04 am
@Caponelli
Chiar vă rog să faceţi o astfel de petiţie, dacă aveţi tupeu! Şi nu uitaţi să vă daţi numele reale şi datele de identificare!
aprilie 6, 2008 la 1:48 am
Razi in continuare waszlaw ca stii tu cine.
aprilie 6, 2008 la 4:40 pm
sa la spui asta cu date de identificare retarzilor care au semnat petitia cu noua dreapta…
aprilie 7, 2008 la 5:16 am
@ alcibiade
Ca bine zici.
aprilie 7, 2008 la 9:00 am
ia uite aici cine a semnat “petitia”
6844. Molnár Ferenc Erdély még Magyarország!!!!
6760. Csibi Ditta ha piszkaljak a sz…t, az csak budosodik…
6783. ovidiu_katz noua dreapta este doar varful eisbergului; ca si legiunea arhanghelul mihail, sau garda de fier, noua dreapta este o miscare fundamentalist-crestina, deci baza doctrinei ei este doctrina crestina. capul este biserica crestina, mai ales BOR. sa starpim raul din radacina, altfel creste la loc. xenofobie, antisemitism, homofobie, intoleranta fata de ateism, fata de alte religii, fata de alte convingeri si moduri de viata pasnice si nimanui daunatoare, deci intoleranta in general, relele astea toate sunt predicate in biserici, acolo li se spala oamenilor creierul prin propaganda desantata a popilor. sa zdrobim crestinismul totalitar si sa cladim o lume noua, in care fiecare sa poata trai liber si sa-i lase si pe altii sa traiasca
ce parere ai de ce a scris ovidiu kktz ala?esti de acord cu asa ceva?
5619. Waum Péter Máriusz Vesszen Trianon!!!!
5609. Csender István budos olahok
cate exemple de toleranta!!!
aprilie 7, 2008 la 9:01 am
@Alcibiade
Katz este băiat deştept, intoleranţa trebuie stârpită din rădăcină!
aprilie 7, 2008 la 12:05 pm
Vorba unui personaj din Svejk – io nu cred ca poti fi chiar asa de tampit.
aprilie 7, 2008 la 2:57 pm
bine,mihnea,dar ce ne facem cu rabinii ultraortodocsi din israel?aia care il blestemau pe papa,care se bucurau cand a murit arafat,l-au blestemat pe ariel sharon,s-au bucurat cand a murit itzak rabin,etc.
oare cand o sa vad niste articole despre toleranta acestora la tine pe blog?
aprilie 8, 2008 la 10:01 am
@ O_intrebare
Ba eu cred. Atunci cand e vorba de Mihnea Georgescu, totul este posibil.
aprilie 9, 2008 la 2:58 pm
mda,vad ca nu binevoiesti sa raspunzi…
oricum,iti doresc o mica intalnire cu extremistii unguri care au semnat petitia aia.
sa-i vezi pe astia ce-i iubesc evreii.
poate atunci o sa-ti mai arda de semnat petitii impreuna cu ei.
aprilie 14, 2008 la 9:32 pm
Sa semnez o petitie? Pentru ce! Pentru dreptul unor oameni de a face parte dintr-o organizatie.Esti varza Mihnea draga!Democratie,libertate, de cuvintele astea ai auzit?Nationalistii de la Noua Dreapta isi iubesc tara si militeaza pentru asta.Esta atat de greu sa intelegi ca oamenii au tot dreptul sa se asocieze si sa se organizeze in ROMANIA DEMOCRATA?
mai 9, 2008 la 12:13 pm
buuun noua dreapta este ok ..dar este o problema…ei ii venereaza pe niste ucigasi fiindca legionarii l-au omorta pe Iorga, pe Virgil Madgearu,pe I Gh Duca, pe prefectul politiei din Iasi,pe Armand Calinescu. Politicienii nostrii imi provoaca scarba,nu sunt de acord cu cererlie minoritatilor sexuale din Romania, da pana la urma sunt crestin, nu criminal asa ca …mai bine nu!..fara legionari ,nd ,legea strabuna si altii d-astia!
mai 9, 2008 la 12:15 pm
mai mihai, ma baiatule deschide cartea de istorie sa vezi cine au fost legionarii!
mai 18, 2008 la 9:03 pm
Atunci hai sa semnam o petitie pentru eliminarea prostiei .Citeste mai bine istoria si ai sa te ” minunezi “cati tradatori si-au primit pedeapsa meritata.Vanzatorii de neam si tara asa se pedepseau in anii aceia in toata lumea.Pe cei din ziua de astazi sa-i iertam nu-i asa?
Creierul tau nu accepta si adevarul ?Ce istorie ai citit?Acea istorie mincinoasa scrisa de comunisti?Dar nu-mi mai bat capul cu un om ca tine.
mai 19, 2008 la 8:02 am
Dar de crimele comunismului ai auzit?Sa vezi astia cine au fost.
mai 19, 2008 la 1:06 pm
mihai, chill, crimele legionarilor daca se prelungeau pe o perioada mai mare de timp ar fi eliminat intreaga populatie a romaniei. cat au omorat aia in 6 luni nu au omorat comunistii in 5 ani… relax baiatule, mai ai atat de multe de invatat…cand termini da un semn…
mai 22, 2008 la 7:51 am
[...] mai 22, 2008 Nu ştiam că Victor Ciutacu este evreu Posted by Mihnea Georgescu under Antisemitism, Marea blogăreală, Media, Mişcarea Legionară, Rasism, Religie Am aflat cu surprindere acest “amănunt” ieri seară, citind următoarea postare de pe blogul ciutacesc. De fapt, ca să fiu sincer, auzisem această variantă, dar nu am crezut-o. Despre câţi nu se spune că ar fi evrei! Pe mine unul m-a impresionat (şocat) faptul că o recunoaşte atât de deschis. Din punctul meu de vedere, este evreu 100%, pentru că “evreitatea” se consideră după mamă, după cum se ştie. Orice comentarii sunt de prisos. Citiţi articolul în care se justifică faţă de cei care l-au prezentat ca susţinând Noua Dreaptă, o organizaţie fascistă, pentru a cărei scoatere în afara legii am militat şi eu… [...]
iulie 7, 2008 la 2:26 pm
Ma jidane nu te credeam chiar in halul asta de prost sa umbli cu o astfel de petitie. Cine naiba crezi ca baga in seama petitile de pe net?
august 5, 2008 la 11:03 am
Aceasta petitie este o mizerie, la fel ca si cei care au initiat-o. Sub masca tolerantei, aceptarea homalailor etc, alimenteaza tacit si puternic tendintele iredentiste ale altor natii, stim noi cine. Petitia este semnata in general de unguri si cativa romani ratati. M-am saturat de parade gay, pe care copii mei la vad la televizor intrebandu-ma” tati ce e ala?’ Ca mami sau ca tati? Si de pretentii teritoriale unguresti, ca sa poata incet dar sigur aceasi subtile crime… Bravo NOUA DREAPTA,SUNTETI ROMANI ADEVARATI, CINEVA TREBUIE SA RESTITUIE ONOAREA ROMANIEI, si in nici un caz nu veti fi voi cu petitia asta de rahat, VOI SUNTETI SLUGI EUROPENE. Romani pana la moarte!
august 5, 2008 la 11:05 am
Dragă Scorillo,
Români până la moarte!
august 8, 2008 la 5:55 pm
Vad ca aducetzi numai acuzatii privind la noua organizatie ( NOUA DREAPTA ) dak nu stiti despre ce e vorba nu va bagatzi , daca voua va convine ca tiganii sa va calce in picioare in propria voastra tara , ca sa va bata , sa va ia banii , sa va omoare familia , iar politia sa nu le faca nimic deoarece sunt o minoritate , iar ungurii si ne acuze pe propriul nostru pamant ca le-am furat transivania si ca e a lor foarte bine atunci traiti in lumea asta . dar o intrebare va pun : VLAD TEPES , SI MARII DOMNITORI ROMANIA SI MILIOANELE DE EROI CARE AU MURIT PTR TARA ASTA … LA CE FOLOS S-AU LUPTAT PTR NOI DACA NOI DAM TARA LA NISTE CIORI SI NISTE UNGURI PROSTI CARE VOR EI SA FACA LEGE AICI , PTR CE AU LUPTAT STRAMOSII NOSTRI ? sunt adepta a organizatiei NOUA DREAPTA si sunt patrioata , iar daca pentru a invinge rromii d ela noi si ungurii ptr ca numele de roman sa nu fie patat , daca ptr asta va trebui sa curga sange , va curge ! pa
ianuarie 6, 2009 la 2:25 pm
Ma pis pe tine si pe petitia ta..Traiasca Noua dreapta si sa moara tiganii si maghiarii jegosi !
ianuarie 6, 2009 la 2:26 pm
Si sa arda in iad si Psdistii din tara asta..sunteti niste cacati toti..mergeti si munciti jegurilor !!!!
ianuarie 6, 2009 la 8:25 pm
Dragă Tavi,
Mersi.
ianuarie 25, 2009 la 8:52 pm
Draga M G. acum am vazut o si am semnat neconditionat. Cu stima.
ianuarie 25, 2009 la 8:59 pm
Dragă Ion,
Mulţumesc pentru solidaritate.
ianuarie 25, 2009 la 9:11 pm
Draga M G, imi pare rau ca asa tarziu , sunt total impotriva extremismului si a intolerantei de orice fel. Ai auzit de propunerea unor lideri din estul tarii , ai psd , de a candida cineva la presedentie . Cu stima.
ianuarie 25, 2009 la 9:13 pm
Dragă Ion,
Nu am auzit propunerea moldovenilor pesedişti. La cine se referă?
ianuarie 25, 2009 la 9:17 pm
Ah, dragă Ion, am auzit de Mircea Geoană! Vai şi amar de noi, dacă unul ca el candidează din partea stângii! Nu e de ajuns că ne-a dat pe mâna lui Băsescu? Eu îl susţin pe Adrian Năstase!
ianuarie 25, 2009 la 9:17 pm
Şi cine e şoferul de Conţac de la Botoşani? Maestrul Mălaimare ştie mai multe despre acest personaj!
ianuarie 25, 2009 la 9:18 pm
Draga M G , la presedintele senatului. Cu stima.
ianuarie 25, 2009 la 9:21 pm
Draga M G. de acord cu tine , ma bucur ca avem aceleasi preferinte . Cu stima.
ianuarie 25, 2009 la 10:05 pm
Draga M G , vezi cotidianul.ro . Mersi . Cu stima.
ianuarie 25, 2009 la 10:15 pm
Dragă Ion,
Aşa are ordin de la Băsescu, să fie un om de paie! Ruşine!
ianuarie 26, 2009 la 12:13 pm
Draga M G , pacat de situatie , de noi , de viitorul nostru si al copiilor . Tocmai acum avem nevoie de oameni dintr o bucata , seriosi , competenti si capabili sa conduca. Cu stima.
ianuarie 26, 2009 la 12:52 pm
Draga M G, vezi interviul lui M M / Gandul /26 01/ . Cu stima.
ianuarie 26, 2009 la 1:02 pm
Dragă Ion,
Mersi pentru atenţionare, am scris despre Mitrea.
februarie 14, 2009 la 11:46 pm
Mie imi convine ca sunt tigan ungur si gay. ND ne cam incurca, asa ca semnez. Cu ocazia asta o sa-mi fac de cap si ca mafiot din clanurile tiganesti, o sa declar si independenta Tinutului Secuiesc si o sa ma dau linistit la adolosescenti, ca oricum romanii sunt dezbinati si n-a sa ma mai impiedice nimeni dupa ce dispare din scena ND. PS: daca ai un baiat sau vei avea, cred ca o sa fii fericit cand o sa-l gasesti cu un barbos in pat.
februarie 15, 2009 la 5:01 am
Dragă Gore,
ND sunt nişte amărâţi, dragul meu, nu aşa se face treabă… sunt o ruşine pentru ideea de naţionalism.
mai 11, 2009 la 1:40 pm
De unde pana unde Noua Dreapta este neo-fascista si neo-nazista?Aveti vreo baza la acuzatiile pe care le aduceti?Si mi se pare normal sa se afiseze steagul Romaniei Mari cat timp stie toata lumea ca Basarabia este Pamant Romanesc!Sunteti putin cam idiot si prea coleric in afirmatii!
mai 18, 2009 la 2:13 pm
Cea ce ei spun ca promoveaza nu este deloc asa,referitor la marsul normalitati.Nu vor sa vada travestit pe strada sau barbati tinanduse de mana ca influenteaza copii etc.Dar marsul lor nu este alceva decat instigare la violenta prin banerele naziste si ce urlau ei ca e bine ca nu e bine.NU MI SE PARE NORMAL SA BAGAM RELIGIA IN ASEMENEA LUCRURI.Daca ar fi sa o luam dupa biblie.Numele domnului nu trebuie bagat in toate marsurile la inaintare pentru ca nu avem noi argumente.In fond sunt alte lucruri mult mai grave pe lumea asta decat gayfest.Uitam foarte multe lucruri esentiale.Ne umbreste ura.
mai 18, 2009 la 2:14 pm
Cei care nu cred cea ce am spus se pot uita frumos pe youtube sa vada ca am dreptate
mai 18, 2009 la 7:42 pm
1. nu o sa reusiti voi sa scoateti ND in afara legii
2. Basarabia este Romania
3. Mihnea nu mai pot de ras =)) cum poti sa ii numesti pe cei din ND amarati? dar ce pot sa spun cam acelasi lucru a fost spus si de iubitul tau Iliescu cand a venit vorba de o alta organizatie (vezi daca ii mai iubesti mult pe Iliescu si Nastase poate ajungi homo =)) )
4. Noua Ordine Mondiala e un cacat
5. SoldatulPolitic88: “Atunci cand e vorba de Mihnea Georgescu, totul este posibil.” asta-i tare
6. ND e o organizatie nationalsita si e normal ca intr-o tara crestina o astfel de organizatie sa aiba fundament religios
7. Neagu Djuvara spunea: “Să nu credeţi, cum spun adversarii Mişcării Legionare, că a fost o copie a nazismului sau a fascismului. Mişcarea Legionară a fost o mişcare autohtonă, născută din grupări studenţeşti anticomuniste”
mai 18, 2009 la 7:45 pm
scuze ptr greseli am scris in graba
mai 26, 2009 la 7:40 am
Te poti sterge cu petitia ta la fundul tau de fget