Am descoperit cu oroare pe blogul Ioanei un elogiu al lui Corneliu Zelea-Codreanu. Comentariile apreciative la adresa personalităţii Căpitanului abundă. Bineînţeles, este prezent şi mai vechiul nostru prieten, Lucian Vasile. O singură umbră de îndoială pare să o tulbure pe Ioana: era Căpitanul român verde? Nesiguranţă repede spulberată însă – avea doar o bunică săsoaică. Ce să-i faci, nimeni nu e perfect!
Nae Ionescu, ideologul Mişcării Legionare, este denumit cu profund respect de Ioana, “Profesorul”… La aşa profesori, aşa elevi!
Acum, dragi camarazi, mă bucur că v-am descoperit Cuibul virtual!
O singură nelămire am şi eu – cum de nu l-ai inclus, Ioana, pe camaradul Lucian Vasile în BlogRoll? Dar nu e timpul pierdut.

ianuarie 25, 2008 la 10:08 pm
păi tu-l elogiezi pe iliescu! alţii au oroare când văd ce scrii tu.
ps: dacă era germană din bucovina era ţipţeră (zipser), nu săsoaică
ianuarie 25, 2008 la 10:10 pm
@Morbo
Cum îndrăzneşti să-l compari pe Iliescu cu Codreanu? Chiar nu ai simţul măsurii?
ianuarie 25, 2008 la 10:14 pm
ma intreb oare d-voastra cum va castigati painea? aveti foarte mult timp liber…se pare ca toata ziua navigati pe wordpress.com .
ianuarie 25, 2008 la 10:15 pm
@Bluishgreen
Eu am avut, am şi voi avea bani.
ianuarie 25, 2008 la 10:16 pm
@morbo… puiule, tu ori ai baut prea mult ori trebuie sa bei pentru a fi lucid, una din doua
ianuarie 25, 2008 la 10:18 pm
@ bluishgreen fain nick…ce au banii distins domn cu timpu meu liber…eu fac bani stand…
ianuarie 25, 2008 la 10:25 pm
îndrăznesc. nu-mi plac extremismele legionarilor dar bineînţeles că am un respect mai mare pentru…hmmm…stilul lor demn, decât pentru aruncarea în mizerie a ceea ce înseamnă a fi om, promovată de comunişti
oricum, nu pot sa pun foarte sus un ”liber-cugetător” de genul lui iliescu
waszlaw…cine se aseamănă se adună pe aici
ianuarie 25, 2008 la 10:26 pm
Asta spune totul…si sunt domnisoara!
ianuarie 25, 2008 la 10:26 pm
@Morbo
Suntem şi “credincioşi”, care va să zică…
Demnitatea bâtei legionare este sublimă…
ianuarie 25, 2008 la 10:29 pm
suntem. daca altii pot si fara, eu n-am incotro.
bata…asta la extremismele care nu-mi plac
demnitatea…e la ”asa da”
ianuarie 25, 2008 la 10:30 pm
@Morbo
Pari om de înţeles… ce cauţi cu extremiştii de dreapta?
ianuarie 25, 2008 la 10:30 pm
Domnule Mircea Georgescu, atitudinea d-voastra este de-a dreptul penibila. Mai exact faptul ca va lasati umilit si ironizat, nu de unul, ci de mai multi tineri de 19 ani. Eu as inceta luptele astea imgainare si copilaresti.
ianuarie 25, 2008 la 10:32 pm
@Bluishgreen
“Eu una”, domnişoară!
ianuarie 25, 2008 la 10:32 pm
vezi, asta ar intelege un extremist de stanga din ce am scris…ca as fi cu extremistii de dreapta. sa te mai miri de gulaguri si canale…:)
ianuarie 25, 2008 la 10:33 pm
Nu, Morbo, aia mă mir şi eu. Dar i-ai lăudat pe camarazi… acum, o fi contextul!
ianuarie 25, 2008 la 10:39 pm
alb/negru…exista si gri
ianuarie 25, 2008 la 10:40 pm
@Mihnea,
te rog, nu exagera. Articolul de pe blogul Ioanei este f interesant, nu asta e problema acum.
Fii atent sa nu cazi in capcanele lui Teofil si sa iti consumi energia cu lupta impotriva unor fantome, in timp ce adevaratii vinovati pentru cumplitele dezechilibre din Romania de azi sunt in alta parte.
La vremea cand la Cotroceni era presedintele Iliescu, site-ul fundatiei mele era singurul mentionat pe site-ul oficial al presedintiei, iar la dictionarul de personalitati din site-ul fundatiei se poate gasi si Ion Antonescu. Am fost atacata in presa si eu, si presedintele, tocmai de Ovidiu Zara, cel pe care presedintele Basescu l-a numit “gaozar”!
Ti-am dat acest exemplu ca pe o morala. Gandeste-te la asta. Nu trebuie sa exageram niciodata!
Exista valori dincolo de orientarea politica.
Si mai e ceva. Nu trebuie imitati intelectualii de dreapta de acum, care sunt aserviti lui Basescu si se comporta asemenea proletcultistilor bolsevici, atacand pe toti ceilalti si proferand excomunicari cu o brutalitate de rau augur!
ianuarie 25, 2008 la 10:43 pm
Multumesc frumos! Adevarul e ca in societatea romaneasca se vinde ambalajul nu continutul. Si imi place modul in care va indepartati de la subiect.Apropo, semanati foarte mult cu unul din personajele mele preferate: Snowball:) Si el a dus o lupta…
ianuarie 25, 2008 la 10:46 pm
@Bluishgreen
De tovarăşul Snowball nu am auzit. Pare american? Are blog?
ianuarie 25, 2008 la 10:47 pm
@Maria Barbu
Mereu te-am considerat o fiinţă extrem de inteligentă. Mulţumesc pentru sfaturi!
ianuarie 25, 2008 la 10:47 pm
”intelectualii” sunt de obicei niste lepre, indiferent ca zic ca-s de stanga sau de dreapta. gunoaie.
ianuarie 25, 2008 la 10:48 pm
@Morbo
Antiintelectualism?
“Lepre”?
BTW, şi mie îmi place Purcell.
ianuarie 25, 2008 la 10:54 pm
trebuia sa le zic ‘telectuali, ca sa fiu mai bine înţeles
de ce BTW? umbla si el cu liiceanu?
ianuarie 25, 2008 la 10:55 pm
@Morbo
Liiceanu mi-a fost profesor, ca şi Pleşu. Eu îi respect, deşi alţii au fost mentorii mei.
ianuarie 25, 2008 la 10:56 pm
naşpa
ianuarie 25, 2008 la 11:02 pm
Domnule Georgescu, eu nu stiu cum ati trecut prin facultate, ca “Machiavelli” nu stiti sa scrieti corect, desi e filozof politic. Kant stiti sa scrieti?
Sanatate,
machi
ianuarie 25, 2008 la 11:08 pm
Machi,
Ştiu, ştiu. Machi e macho?!
ianuarie 25, 2008 la 11:18 pm
Or fi fost legionarii lepre ale acestei ţări, dar mi se pare ipocrit sa îi condamni, ca mai apoi să faci mişto de Băsescu că nu e dobrogean original (orice o însemna să fii astfel intr-o regiune în care acum 150 de ani nu găseai picior de român) sau să blamezi oltenii şi/sau moldovenii pentru tot ceea ce nu e “bine” în Bucureşti şi Dobrogea. Eşti doar un alt reacţionar care a adoptat forme socialiste pentru scopuri personale.
ianuarie 25, 2008 la 11:19 pm
@Vinars
Îmi fac autocritica!
ianuarie 25, 2008 la 11:22 pm
[...] Proletcultismul SAR – un model negativ Filed under: Cultura, Dileme, Lumea de azi — Maria Barbu @ 11: 22. pm. (Dedic acest articol amicului Mihnea Georgescu.) [...]
ianuarie 25, 2008 la 11:25 pm
oricum moldovenii sunt superiori celor din sud. pacat ca i-au lasat sa faca capitala la bucale.
ianuarie 25, 2008 la 11:27 pm
@Morbo
Dragă, eşti moldovean? De pe la Ieşi?
ianuarie 25, 2008 la 11:41 pm
Pfff…eu il “provoc” la o discutie juridica dupa ce face afirmatii prostesti, el imi raspunde ca am un articol cu Zelea Codreanu pe blog. Subtil domnu’! La filozofia aia nu se face si logica? Si ati si terminat-o? Ntz…vedeti, daca il aveati pe Nae Ionescu profesor! Dar…la profesori ca Stefanov (G din Gramo), elevi ca dumneavoastra.
ianuarie 25, 2008 la 11:42 pm
nu. altii sunt din sibiu si moldoveni de pe la iesi. eu nu.
ianuarie 25, 2008 la 11:43 pm
@Ioana
Nu ridica piatra să dai în Gigi Ştefanov că e dreptaci de-al tău! Cu el am făcut Filosofia limbajului…
ianuarie 25, 2008 la 11:43 pm
@Morbo
Suntem spirituali!
ianuarie 25, 2008 la 11:50 pm
Ce, Gramo a ajuns atat de stangist incat au inceput stangistii sa-l faca “dreptaci”? =))
ianuarie 25, 2008 la 11:50 pm
si, som ‘’spirituals”
ianuarie 25, 2008 la 11:52 pm
plus ca persoana ultima din blogrollu dumneavoastra se potriveste profilului
ianuarie 25, 2008 la 11:53 pm
@Ioana
Vă invit pe toţi la o cafea în Bucureşti! Mai vorbim una, alta şi despre Gigi, că nu se pot spune toate pe blog… nici messul nu mai ce-a fost, te trezeşti că te demască puştii de liceu!
Ai dialectică, dragă! Păcat că te-ai înhăitat cu elemente duşmănoase ca Lucian Vasile.
ianuarie 26, 2008 la 12:16 am
io vin in bucuresti cat de curan …sper… e valabila invitatia?
ianuarie 26, 2008 la 12:17 am
@Waszlaw
Desigur, este o onoare pentru mine să discut cu tineri inteligenţi şi promiţători! Anunţă-mă pe mess când vei veni.
ianuarie 26, 2008 la 12:18 am
Doamne ma Mihnea, la inceput ai fost doar un pui de Marxist. Dupa o vreme puiului i-au crescut coltii si a inceput sa muste in stanga si in dreapta… dupa o perioada a renuntat sa mai muste in stanga si s-a axat doar pe “dreapta” blogosferei (sau dreapta blogosfera). Acum esti in centrul atentiei… fiecare articol o sa iti fie analizat, disecat si criticat. Oare poti sa ramai la inaltime sau ai sa renunti scarbit de comentariile rautacioase ale celor care te contesta ca filosof si ca revolutionar socialist !?
ianuarie 26, 2008 la 12:20 am
@Proclet
Îmi place să fiu centrul atenţiei. Proclet, you’re not so bad after all… Sorry pentru chestia cu necrofilia…
Nu cedez, nu mă cunoşti.
ianuarie 26, 2008 la 12:37 am
@proclet de tine imi place intrun fel…nu stiu in ce fel dar e ok… esti un tip cu care e frumos sa te certi
ianuarie 26, 2008 la 11:10 am
cine e corneliu ăsta, că eu una nu am auzit de el?
ceva politician, presupun. după nume pare să fie din românia mare. deci e de dreapta,nu?
e noua ameninţare a societăţii române de stânga?
ianuarie 26, 2008 la 11:10 am
Mihnea, esti incredibil. Faci exact la fel ca cei care anchetau detinutii politici. O zi esti bun, intelegator, gata sa-i ajuti sa apuce pe calea cea buna, cealalta zi scuipi foc pe nari si ameninti cu ocna. Exact asa ai facut cu Lucian, cu mine si cu Proclet. Asta da traditie de stanga.
ianuarie 26, 2008 la 3:24 pm
Sincer, e doar o alunecare in ridicol toata tevatura asta. Paranoia si iarasi paranoia. Hai sa prindem puii de legionari, sa ii vanam, sa ii aruncam in piata publica si sa dam cu rosii (sic!) in ei.
Iar amenintarile … nu va fac nici o cinste. Bineinteles, poate ca nu inteleg eu dialectica logica de stanga, insa nu gasesc nimic onorabil sau demn in a ameninta copiii pe internet
P.S.: da, stiu, sunt monitorizat din nou
ianuarie 26, 2008 la 3:27 pm
Fara indoiala, Capitanul a fost o personalitate exceptionala si faptul ca o avut solutii antisemite si cel putin ambigue (ca sa folosesc un eufemism) la problemele vremii (care existau totusi) nu trebuie sa ne faca sa ii contestam fascinatia pe care o exercita asupra majoritatii.
ianuarie 26, 2008 la 3:28 pm
Nu e vorba de a ameninta copii cat a poteja copii de o amenintare…cel putin asa vad eu asta, in rest fiecare sa creada in ce va vrea.
ianuarie 26, 2008 la 3:30 pm
Cel mai tare raspuns l-a dat DiLEMA. Asta-i tineretul din ziua de azi!(Nu toti, dar cei mai multi). Deci domnu’ Mihnea nu trebuie sa fii ingrijorat. Serios. Codreanu nu se intoarce, iar cine stie putin istorie (din cartile scrise dupa 90) poate afla ca politicienii de azi sunt niste mizerabili in comparatie cu el. Trebuie doar sa citesti. Raspund acum fara sa citesc despre ce elogiu este vorba. Oricum il merita mai mult Corneliu Zelea Codreanu decat actualii politicieni.
ianuarie 26, 2008 la 3:46 pm
@Tiberiu Lovin
Bine ai postat pe blogul meu! Este vorba de un elogiu al lui Cioran, din perioadei zbuciumatei sale tinereţi, de care s-a ruşinat mai târziu, în Franţa! Mă mir să aud asemenea vorbe de apreciere a lui Codreanu…
De ce ar fi Bogdan Olteanu mai puţin vrednic de elogii decât Codreanu… pentru a lua unul de o vârstă asemnătoare. În chestiunea interferenţei americane, Olteanu a avut o poziţie demnă. De apreciat!
ianuarie 26, 2008 la 4:09 pm
Mihnea Georgescu: Poate s-a rusinat Cioran dupa, dar asta nu inseamna ca nu a crezut. Este un politician la ora actuala demn de un asemenea elogiu? Il stiu si eu pe Bogdan Olteanu destul de bine. Din pacate, acum este prea tanar. Face prea multe gafe. Nu-l salveaza una-doua fapte bune. Scuza-ma ca-ti spun: esti deplasat rau spre stanga si nu este singura problema. Cum naiba poti sa-l compari pe un putoi ca Olteanu cu Codreanu? Ce-a facut Olteanu asta in Romania? Aha…da..povestea cu 322 sau cati idioti de parlamentari au fost.
ianuarie 26, 2008 la 4:12 pm
@Tiberiu
Bogdan Olteanu este un gentleman desăvârşit. Eu văd în el un viitor prim-ministru. Un al doilea Tăriceanu.
ianuarie 26, 2008 la 4:16 pm
şi tăriceanu este un gentleman desăvârşit atunci, nu?
ba, chiar am putea parafraza: un gentleman desăvârşit motociclist.
ianuarie 26, 2008 la 4:19 pm
@Fănitza
Ce are desăvârşirea cu motocicleta?!
Ştiu, aia te întrebai şi tu…
ianuarie 26, 2008 la 4:21 pm
HA HA HA HA HA HA HA HA HA!
deci şi aici e aproape ca la teo de la cefe deko. se poate râde.
ianuarie 26, 2008 la 4:23 pm
@Făniţa
E voie, dar nu în grupuri organizate. Legionarilor, sunt cu ochii pe voi?
Care râzi acolo în spate?!
ianuarie 26, 2008 la 4:53 pm
[...] copiilor pe internet, cere cautarea lor, marginalizarea si incarcerarea lor pe motiv ca ar fi legionari si antisemiti (da, stiu, e ciudata gandirea stangistilor cateodata). Prima victima e Lucian Vasile, [...]
ianuarie 26, 2008 la 5:47 pm
Imi pare rau dar tre’ sa marturisesc ca hotu’ striga hotii. Pi buni…
ianuarie 26, 2008 la 5:55 pm
Mihnea, treci tată şi bagă nişte Getto – Daci, ascultă bine, după care mai încearcă să dai din plisc despre Neamul Românesc. Sau mai informează-te.
Nu mai trăncăni aiurea despre Lucian V, Ioana şi Proclet.
Am zis.
ianuarie 26, 2008 la 7:19 pm
E Corneliu Vadim Tudor, nu cum ai scris tu.
ianuarie 26, 2008 la 11:35 pm
Mihnea: Bogdan Olteanu un al doilea Tariceanu? In afara ca suna a lozinca naspa, nu prea ai nimerit-o. Tariceanu este printre cei mai slabi premieri ai Romaniei. De asta nu mai vreau. Ai altceva? Aici ajung la concluzia ta pesedista: Nastase este un mare om politic…in comparatie cu Calin PT.
ianuarie 28, 2008 la 1:49 pm
[...] care mi-am manifestat dezaprobarea intr-un mod radical, inclusiv cu o greseala de ortografie) si Mihnea Georgescu descopera post-ul Ioanei despre Corneliu Zelea Codreau, care este un articol al lui Emil [...]
februarie 5, 2008 la 1:36 pm
“Cum îndrăzneşti să-l compari pe Iliescu cu Codreanu? Chiar nu ai simţul măsurii?”
Da, aici ai dreptate, chiar este deplasat, as spune ca este chiar un sacrilegiu sa-l compari pe Codreanu cu bolsevicul asta imbatranit in rele pe nume Iliescu.